  • 1. Data: 2004-08-01 14:27:11
    Temat: Konto bankowe
    Od: "MaRaS" <mpanek@W_Y_T_N_I_J.lh.pl>

    Witam,

    jaki bank uwazacie za najlepszy? pod wzgledem kosztow utrzymywania rachunku
    jak i obslugi tychze rachunkow? Obecnie mam w BZ WBK SA, jestem zadowolony,
    ale miesieczne koszty utrzymywania rachunku+pare przelewow (w tym przelewy
    do US i ZUS) wychodza po 70-80 PLN. Oprocentowanie jest 0%.
    Sprawdzalem oferte np. mBanku, prowadzenie rachunku 0zl, przelewy po 1zl,
    przelewy do zus i us po 0zl, oprocentowanie 3-4%.
    Na koncie firmowym duzo pieniedzy nie trzymam - nie wiecej niz 20 000zl.
    jakie widzicie wady/zalety mBanku w stosunku do BZ WBK ?

    --
    Pozdr.
    Marek Panek