  • 1. Data: 2014-03-18 19:36:05
    Temat: [info] BZWBK można zmienić sposób logowania
    Od: xbartx <b...@h...net>

    I zamiast hasła maskowanego ustawić hasło zwykłe. Właśnie sprawdziłem i
    działa ;)

    Xenocide

  • 2. Data: 2014-03-18 22:41:23
    Temat: Re: [info] BZWBK można zmienić sposób logowania
    Od: Darek <n...@p...maila.pl>

    W dniu 2014-03-18 19:36, xbartx pisze:

    > I zamiast hasła maskowanego ustawić hasło zwykłe. Właśnie sprawdziłem i
    > działa ;)

    Ja tam wole maskowane

    Darek

  • 3. Data: 2014-03-18 23:42:46
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Darek" 5328bd6e$0$2362$6...@n...neostrada.pl

    > Ja tam wole maskowane

    Zawsze to więcej pracy w dobie bezrobocia. ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 4. Data: 2014-03-19 07:50:06
    Od: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 18.03.2014 xbartx <b...@h...net> napisał/a:

    > I zamiast hasła maskowanego ustawić hasło zwykłe. Właśnie sprawdziłem i
    > działa ;)

    Dzięki za info. Zawsze miło mieć wybór.
    Mogliby jeszcze alias udostępnić, jak w Synku :-)

    --
    Dominik & kąpany (via debianowy slrn)
    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.

  • 5. Data: 2014-03-20 15:36:59
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    W dniu środa, 19 marca 2014 07:50:06 UTC+1 użytkownik Dominik & Co napisał:

    > Dzięki za info. Zawsze miło mieć wybór.
    >
    > Mogliby jeszcze alias udostępnić, jak w Synku :-)

    Alias jest super ale najbardziej wkurza mnie brak obrazka po ktorym moge poznac ze
    pomililem sie w loginie;)

  • 6. Data: 2014-03-20 15:41:56
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    W dniu czwartek, 20 marca 2014 15:36:59 UTC+1 użytkownik Krzysiek napisał:

    > Alias jest super ale najbardziej wkurza mnie brak obrazka po ktorym moge poznac ze
    pomililem sie w loginie;)

    hm wlasnie odkrylem ze jednak da sie ustawic obrazek....

  • 7. Data: 2014-03-20 20:09:19
    Od: xbartx <b...@h...net>

    W dniu 20.03.2014 15:41, Krzysiek pisze:

    > hm wlasnie odkrylem ze jednak da sie ustawic obrazek....

    To chyba zawsze było. Znaczy mam KGP jakieś 8 m-c bodajże i obrazek był
    od zawsze.

    Xenocide