  • 1. Data: 2014-03-19 16:27:00
    Temat: KK Visa Clubcard Tesco
    Od: kranu <k...@l...pl>

    Co myślicie o karcie kredytowej Visa Clubcard Tesco?
    Zbiera się z nią więcej punktów Clubcard za zakupy w Tesco i nie tylko,
    a później za to się otrzymuje bony pieniężne na zakupy.
    Poza tym 40zł na dzień dobry i 5gr tańsze paliwo.

    Oczywiście żeby odczuć korzyści najlepiej być regularnym klientem Tesco.

  • 2. Data: 2014-03-19 16:57:48
    Temat: Re: KK Visa Clubcard Tesco
    Od: "Zdzichu Pi" <p...@c...com>

    mysle ze to jeden wielki przekret ...

  • 3. Data: 2014-03-19 17:39:00
    Od: J_K_K <j...@i...poczta.fm>

    W dniu 2014-03-19 16:27, kranu pisze:
    > Co myślicie o karcie kredytowej Visa Clubcard Tesco?
    > a później za to się otrzymuje bony pieniężne na zakupy.
    > Poza tym 40zł na dzień dobry i 5gr tańsze paliwo.

    Właśnie zrezygnowałem (miałem z okazji jakichś rat 0% ;) ),
    bo wprowadzili nieprzyjemne comiesięczne opłaty :(
    Z paliwa nie skorzystam, bo musiał bym po nie jechać 20/30 km,
    punkty za zakupy nazbieram na zwykłą kartę lojalnościową.

    --
    Pzdr

    J_K_K

  • 4. Data: 2014-03-19 19:28:38
    Od: kranu <k...@l...pl>

    W dniu 19.03.2014 17:39, J_K_K pisze:

> [...]
    > Z paliwa nie skorzystam, bo musiał bym po nie jechać 20/30 km,
    > punkty za zakupy nazbieram na zwykłą kartę lojalnościową.

    Możesz coś więcej napisać na temat tych nowych opłat?
    W TOiP od 19.11.2013 warunkiem zwolnienia z opłaty jest obrót 300zł.
    Ma wzrosnąć? Bo 300zł w markecie czy poza to nie problem.

  • 5. Data: 2014-03-20 14:40:06
    Od: wobo <w...@f...bankier.pl>

    Korzystam z tej karty od kilku miesięcy. Jest w zasadzie ok. Dwie główne wady:
    - musisz mieć konto w Meritum, żeby mieć podgląd online
    - nie możesz ustawić sobie limitów na kacie (np. wyłączyć transakcje internetowe).
    - dla mnie wadą jest brak payWave

    Jeśli chodzi o plusy, to lepszy przelicznik w ClubCardzie. Z tyłu masz kod kreskowy,
    więc podajesz kartę kasjerowi rewersem, skanuje kod, a potem dokonujesz płatności.
    Nie płacisz za kartę jak jej używasz - bodajże 300 czy 350 zł musisz wydać co
    miesiąc.

  • 6. Data: 2014-04-29 09:42:53
    Od: wobo <w...@g...com>

    Recenzja Visy Clubcard http://www.bankier.pl/wiadomosc/Recenzja-Bankier-pl-
    Karta-kredytowa-Visa-Clubcard-z-Tesco-3108029.html