  • 21. Data: 2010-05-16 19:31:16
    Temat: Re: hsbc opinia
    Od: Rafał <a...@m...invalid>

    W dniu 10-05-16 12:59, tarantula pisze:
    > czy byscie polecili oferte szaremu kowalskiemu jako glowny bank z
    > ubezpieczeniem w koncie?

    Za 20zł miesięcznie? Nigdy, przenigdy w życiu. Płacenie za konto to jest
    jakaś abstrakcja dla mnie.

    --
    Raf

  • 22. Data: 2010-05-16 19:56:01
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "tarantula" <a...@g...com> napisał w wiadomości grup
    g2000vbm.googlegroups.com...

    > czy byscie polecili oferte szaremu kowalskiemu jako glowny bank z
    > ubezpieczeniem w koncie?

    Nie.

    IMO to jest podobny case do Citi 12 lat wcześniej.

    Znowu jakiś bank usiłuje klientom wmówić, że jest wyjątkowy i że jak jest
    drogo to jest dobrze i prestiżowo. A oferta wydaje się być dla szarego
    kowalskiego nijaka i tyle.

    Teraz pora na to aby ta oferta HSBC zdobyła jakieś nagrody, bo np. Citi nie
    ustaje w staraniach aby utwierdzać swoich klientów w przekonaniu,
    przykładowo:
    http://www.citibank.pl/poland/homepage/polish/press/
    10219_10428.htm?cat=10160

  • 23. Data: 2010-05-16 20:01:14
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    W dniu 2010-05-14 21:22, tarantula pisze:
    > W konc najwiekszy gigant bankowy wszedl z oferta dla kowalskiego
    > odnosnie roru , zkusil nie on oferta jednakze chce poznac wasza opinie
    > na temat ofert i banku, tzn obsluga reklamacje itp?????
    > http://www.hsbc.pl/1/2/pl/advance/home

    Oferta niczym się nie wyróżnia.

    Poziom obsługi itp. to w gruncie rzeczy zależy od ludzi. W takim Multi
    Aquarius doradcy byli żenujący i często się zmieniali więc i poziom
    obsługi oceniałem bardzo słabo.
    W Alior mam zwykły rachunek (a nie jakieś tam z "lepszą" obsługą), jeśli
    potrzebuję coś załatwić to cały czas chodzę do jednego doradcy i obsługę
    oceniam bardzo dobrze. Jeśli chcę zamknąć kartę to idę i zamykam, a nikt
    mnie nie namawia "a może jednak pan nie wie co pan robi?", odpowiedź
    dostaję na każdego maila, wszystko jest sprawnie i tak jak potrzeba.

    --
    Mithos

  • 24. Data: 2010-05-16 20:03:33
    Od: MK <m...@i...pl>

    On 16 Maj, 21:56, "MarekZ" <b...@a...w.pl> wrote:

    > Znowu jakiś bank usiłuje klientom wmówić, że jest wyjątkowy i że jak jest
    > drogo to jest dobrze i prestiżowo. A oferta wydaje się być dla szarego
    > kowalskiego nijaka i tyle.

    Ja tam z ciekawosci skorzystalbym z uslug HSBC, ale 10 pln nie mam
    zamiaru placic, a 150tys nie przeniose do nich, bo nie widze lepszych
    mozliwosci zainwestowania od tego co mam...

    MK

  • 25. Data: 2010-05-16 20:16:09
    Od: MK <m...@i...pl>

    On 16 Maj, 22:01, Mithos <f...@a...pl> wrote:

    > W Alior mam zwykły rachunek (a nie jakieś tam z "lepszą" obsługą), jeśli
    > potrzebuję coś załatwić to cały czas chodzę do jednego doradcy i obsługę
    > oceniam bardzo dobrze.

    Moze bys mu powiedzial, ze skladalem juz 2 reklamacje i nie otrzymalem
    na zadna odpowiedzi? Dla mnie Alior to porazka. Jedna reklamacja
    dotyczyla naliczenia odsetek i prowizji, kobieta w obsludze
    telefonicznej starala sie znalezc powod naliczenia, ale nie dala rady
    i powiedziala, ze nie wie za co to jest. Od zlozenia reklamacji minely
    juz dobre 2 miesiace. W miedzyczasie musialem zlozyc nastepna, tym
    razem dotyczaca operacji karcianej, przy okazji zapytalem o poprzednie
    reklamacje. Uslyszalem, ze bank ma standardowo 30 dni na rozpatrzenie,
    ale moze przedluzyc termin. W zadnym z tych przypadkow nie dotrzymali
    30 dni. Na szczescie Multi wyrazilo chec zamiany mojej aliorowskiej
    karty na swoja, wiec razem z wypowiedzeniem wysle im wezwanie do
    zaplaty i mam zamiar trzymac sie od nich z daleka. Hehe... podobnie
    jak od Toyota Banku, ktory nie daje sobie rady z rozpatrzeniem
    reklamacji od 868 dni ;).

    MK

  • 26. Data: 2010-05-16 20:27:18
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    W dniu 2010-05-16 22:16, MK pisze:
> [...]
    > zaplaty i mam zamiar trzymac sie od nich z daleka. Hehe... podobnie
    > jak od Toyota Banku, ktory nie daje sobie rady z rozpatrzeniem

    Mnie do Multibanku zniechęcili właśnie doradcy Aquarius i to jak jeden z
    nich mnie obsługiwał. Pisałem o tym sporo więc nie będę się powtarzał :)

    Nie ma banków idealnych ale póki co to Alior oferuje dla mnie najlepszą
    obsługę jaką kiedykolwiek miałem. Jeszcze kiedyś bardzo pozytywnie
    zaskoczył mnie jeden oddział BGŻ :)

    --
    Mithos

  • 27. Data: 2010-05-16 20:36:21
    Od: MK <m...@i...pl>

    On 16 Maj, 22:27, Mithos <f...@a...pl> wrote:

    > Nie ma banków idealnych ale póki co to Alior oferuje dla mnie najlepszą
    > obsługę jaką kiedykolwiek miałem. Jeszcze kiedyś bardzo pozytywnie
    > zaskoczył mnie jeden oddział BGŻ :)

    A miales okazje korzystac z uslug Fortis Banku (tego starego,
    prawdziwego). Z LG Petro Banku na pewno nie miales. To byla klasa.
    Handlobank tez byl niezly, ale swiat sie zmienia... Teraz sa inne
    standardy ;).

    MK

  • 28. Data: 2010-05-16 20:43:43
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    W dniu 2010-05-16 22:36, MK pisze:
> [...]
    > prawdziwego). Z LG Petro Banku na pewno nie miales. To byla klasa.
    > Handlobank tez byl niezly, ale swiat sie zmienia... Teraz sa inne

    W Handlobanku miałem swój pierwszy rachunek. Byłem wtedy jeszcze w
    szkole średniej z tego co pamiętam :)

    --
    Mithos