  • 1. Data: 2010-05-15 09:31:16
    Temat: KK Polbank Era a kasy samoobsługowe
    Od: sebakrk <d...@p...onet.pl>

    Witam
    od pewnego czasu nurtuje mnie pytanie, czy można płacić KK Polbank Era w
    kasach samoobsługowych, takich jakie są np w Auchan.
    Jak wiadomo domyślnym sposobem autoryzacji tej karty jest podpis,
    niemniej jednak posiadam jakiś PIN do tej karty tylko nie wiem czy używa
    się go właśnie do tego celu.
    Bardzo proszę o odpowiedź osoby które mają doświadczenia w tym temacie
    Pozdrawiam Seba

  • 2. Data: 2010-05-15 10:12:41
    Temat: Re: KK Polbank Era a kasy samoobsługowe
    Od: tarantula <a...@g...com>

    On 15 Maj, 11:31, sebakrk <d...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    >   się go właśnie do tego celu.
    > Bardzo proszę o odpowiedź osoby które mają doświadczenia w tym temacie
    uznaje ze taka karta nie bedzie mogla działać w kasach samoobslugowyh
    gdyż nie ma chipa ,a tam zazwyczaj nie ma gdzie taka karte z tylko
    paskiem przeciagnac

  • 3. Data: 2010-05-15 10:19:42
    Od: sebakrk <d...@p...onet.pl>

    tarantula pisze:
    > uznaje ze taka karta nie bedzie mogla działać w kasach samoobslugowyh
    > gdyż nie ma chipa ,a tam zazwyczaj nie ma gdzie taka karte z tylko
    > paskiem przeciagnac

    Teoria chyba błędna, ponieważ kartę płatniczą mam bez chipa, ale
    potwierdzaną PIN-em i działa
    pozdrawiam seba

  • 4. Data: 2010-05-15 11:44:22
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "sebakrk" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    > od pewnego czasu nurtuje mnie pytanie, czy można płacić KK Polbank Era w
    > kasach samoobsługowych, takich jakie są np w Auchan.

    A w bankomacie mozna jej uzyc? Na samoobslugowych stacjach benzynowych, w
    automatach biletowych mozna? Wiec mozna i w kasach samoobslugowych w
    hipermarketach :).

    MK

  • 5. Data: 2010-05-15 11:59:59
    Od: sebakrk <d...@p...onet.pl>

    MK pisze:
> [...]
    >
    > A w bankomacie mozna jej uzyc? Na samoobslugowych stacjach benzynowych,
    > w automatach biletowych mozna? Wiec mozna i w kasach samoobslugowych w

    Wlasnie nie uzywalem wiec nie wiem :)

    Czyli normalnie autoryzuję pinem w miejscach samoobsługowych ?
    pozdrawiam seba

  • 6. Data: 2010-05-15 12:26:16
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    sebakrk <d...@p...onet.pl> dared to write:
> [...]
    > się go właśnie do tego celu.
    > Bardzo proszę o odpowiedź osoby które mają doświadczenia w tym temacie

    Automat poprosi o podanie PIN-u.
    Jeśli wpiszesz - pójdzie autoryzacja. Jeśli nie wpiszesz....
    No nie wiem co ci napisać.

    k.

  • 7. Data: 2010-05-15 13:52:52
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-05-15 11:31, sebakrk pisze:
> [...]
    > się go właśnie do tego celu.
    > Bardzo proszę o odpowiedź osoby które mają doświadczenia w tym temacie

    Ja płaciłam często taką kartą (np. m-in w Carrefourze). Trzeba tylko
    znać swój PIN, żeby go wklepać (pomimo, że karta na podpis).

    --
    animka

  • 8. Data: 2010-05-15 13:57:42
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Sat, 15 May 2010 03:12:41 -0700, tarantula napisał(a):

    > uznaje ze taka karta nie bedzie mogla działać w kasach samoobslugowyh
    > gdyż nie ma chipa ,a tam zazwyczaj nie ma gdzie taka karte z tylko
    > paskiem przeciagnac

    Nie kupuję w Auchan, ale kupuję w innym sklepie, gdzie są takie kasy,
    wprawdzie inną polbankową kartą (nie Era) -- i działa, podaję pin,
    transakcja jest wykonywana.

    --
    :) Olgierd ||
    Lege Artis ==> http://legeartis.org.pl

  • 9. Data: 2010-05-15 19:48:16
    Od: Dąbrowski <a...@a...pl>

> [...]
    > Jak wiadomo domyślnym sposobem autoryzacji tej karty jest podpis, niemniej
    > jednak posiadam jakiś PIN do tej karty tylko nie wiem czy używa się go

    Karta Millenium na podpis, w Auchan żadnego problemu. Podeszła pani, która
    dozoruje kasy i wydrukowała potwierdzenie transakcji które podpisałem. Wcale
    nie musiałem wpisywać PINu.

  • 10. Data: 2010-05-15 20:26:34
    Od: lukket <l...@g...pl>

> [...]
    > się go właśnie do tego celu.
    > Bardzo proszę o odpowiedź osoby które mają doświadczenia w tym temacie
    Systematycznie płacę KK Polbank-Era na samoobsługowej stacji
    benzynowej, w Auchan OIDP też mi się zdarzyło. Terminal po prostu
    poprosi o PIN.

    pozdr
    ŁukaszT