  • 1. Data: 2010-05-14 19:20:59
    Temat: konto oszczedniosciowe które??
    Od: tarantula <a...@g...com>

    Witam Poszukuje banku gdzie moglbym prowadzic jedynie konto
    oszczednosciowe bezkoniecznosci posiadania zwyklego roru i karty
    debetowej ,moga byc nawet za nie niskie oplaty za prowadzenie?
    Jaki bank polecacie??

  • 2. Data: 2010-05-15 08:53:30
    Temat: Re: konto oszczedniosciowe które??
    Od: "fotech" <e...@g...pl>

    > Poszukuje banku gdzie moglbym prowadzic jedynie konto
    > oszczednosciowe bezkoniecznosci posiadania zwyklego roru i karty
    > debetowej ,moga byc nawet za nie niskie oplaty za prowadzenie?
    > Jaki bank polecacie??

    Nie wiem po co Ci to konto, ale jest takie
    http://kredytbank.pl/klienci_indywidualni/oszczedzan
    ie_inwestowanie/konto_oszczednosciowe/
    ma jednak wielka wade, ze jesli nie masz do niego RORu to nie masz prawa do
    obslugi internetowej...

    fotech

  • 3. Data: 2010-05-15 09:25:51
    Od: " aneczka.jedna" <a...@N...gazeta.pl>

    eurobank - jedna wypłata w miesiącu bezpłatna
    Albo z rorem - wtedy z oszczędnościowego na ror dowolną ilość razy w m-cu i
    potem na zewnątrz banku
    http://www.eurobank.pl/produkty,konta,rachunek-oszcz
    ednosciowy,23,9.html

  • 4. Data: 2010-05-15 09:45:09
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    " aneczka.jedna" hslpav$s06$...@i...gazeta.pl

    > eurobank - jedna wypłata w miesiącu bezpłatna

    Jak się to mówi -- zmroziłaś mi krew w żyłach...

    > Albo z rorem - wtedy z oszczędnościowego na ror dowolną ilość razy w m-cu

    Alu tu już odetchnąłem...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 5. Data: 2010-05-15 10:11:27
    Od: tarantula <a...@g...com>

    On 15 Maj, 10:53, "fotech" <e...@g...pl> wrote:

> [...]
    edzanie_inwestowanie/k...
    > ma jednak wielka wade, ze jesli nie masz do niego RORu to nie masz prawa do

    konto mi jet potrzebne bo to by jakies tam sumki odkladac i miec do
    niego jak najmniejszy dostep,
    moze to dziwne z jednej strony chce wydac te pieniadze a z drugiej by
    pracowaly , moze mnie denerwuje to ze one pracuje :)
    dlatego takie wyjscie jest dobre wg mnie

  • 6. Data: 2010-05-15 10:32:47
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "tarantula" 9...@o...goo
    glegroups.com

    : konto mi jet potrzebne bo to by jakies tam sumki odkladac
    : i miec do niego jak najmniejszy dostep,

    Jak najmniejszy? Można wpłacać, ale nie można wypłacać? :)

    : moze to dziwne

    Może? :)

    : z jednej strony chce wydac te pieniadze a z drugiej by
    : pracowaly ,

    Troche racji w tym jest. Wyślesz je do pracy (czyli nie
    będziesz ich zatrudniał) więc nie będziesz płacił im ZUSu itd... ;)

    : moze mnie denerwuje to ze one pracuje :)
    : dlatego takie wyjscie jest dobre wg mnie

    MZ najlepsze są te konta oszczędnościowe, które dają:

    -- największe bezpieczeństwo
    (Grecja daje jakby małe)

    -- największe odsetki
    (i najniższe koszty obsługi -- w tym