  • 1. Data: 2010-05-14 18:05:57
    Temat: odroczenie splaty kredu gotowkowego
    Od: "krzys" <k...@p...fm>

    czesc!

    kredyt gotowkowy bzwbk

    czy jest w ogole opcja odroczenia splaty przez jakis czas?
    Czy tez mam sobie darowac wizyte w oddziale ?

    pozdrawiam
    krzys

  • 2. Data: 2010-05-14 19:16:16
    Temat: Re: odroczenie splaty kredu gotowkowego
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    krzys pisze:
> [...]
    >
    > kredyt gotowkowy bzwbk
    >
    > czy jest w ogole opcja odroczenia splaty przez jakis czas?
    > Czy tez mam sobie darowac wizyte w oddziale ?

    lepiej pogadac w oddziale o mozliwosciach niz nie splacac rat i wpakowac
    sie w jakis kanal

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2010-05-14 19:19:57
    Od: "krzys" <k...@p...fm>

    To wiem. Splacam regularnie i bede splacal jak nie bedzie wyjscia choc
    chetnie bym pare miesiecy nie splacal :)

    podobno jest cos takiego jak 'wakacje kredytowe', to chyba jednak dotyczy
    tylko hipotecznych

    pozdr
    krzys

  • 4. Data: 2010-05-15 08:08:24
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > podobno jest cos takiego jak 'wakacje kredytowe', to chyba jednak dotyczy
    > tylko hipotecznych

    to jest mozliwe przy kazdym kredycie (srednio sie oplaca), ale czy bzwbk
    oferuje tę opcję przy gotowkowym to najlepiej zapytac w oddziale

    --
    pozdrawiam
    RobertS