eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankigetinonline - wrazenia ;) › Re: getinonline - wrazenia ;)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!plix.pl!newsf
    eed1.plix.pl!wsisiz.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!newsfeed.neostr
    ada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostra
    da.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "sTav" <m...@b...o2.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    References: <8...@m...uni-berlin.de> <i9ukss$2vo$1@inews.gazeta.pl>
    <e...@v...googlegroups.com>
    Subject: Re: getinonline - wrazenia ;)
    Date: Fri, 29 Oct 2010 00:37:58 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5843
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5512
    Lines: 40
    Message-ID: <4cc9fb4c$0$22811$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.31.226.1
    X-Trace: 1288305484 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 22811 83.31.226.1:4871
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:538922
    [ ukryj nagłówki ]

    faramusz wrote:
    >>
    >> Robiliśmy różne kombinacje i nie udawało się zmienić hasła, bo stale
    >> wyskakiwał komunikat o nieprawidłowym haśle.
    >>
    >> Dumaliśmy które to hasło jest wredne; wyeliminowaliśmy to pierwsze w
    >> górnym polu, bo nim udało się zalogować; to nowe wymyślone też IMO
    >> nie powinno budzić zastrzeżeń, bo składało się z cyfr o znaków z
    >> alfabetu bez polskich diaktryków.
    >>
    > Czy komuś, kto miał kłopoty nie do przeskoczenia z logowaniem się lub
    > ze zmianą hasła?
    >
    > Bo ja mam w dalszym ciągu pierepałki i dziwne doświadczenia, a pomoc
    > konsultantów ogranicza się do odblokowania konta i/lub wysłania SMSa z
    > nowym hasłem, z którym nowe/stare kłopoty ("Podane hasło jest
    > nieprawidłowe")

    Wysyłają SMS z haslem 15 znakowym co według konsultanta: "niemożliwe" -
    (system ponoc "bierze" pierwsze 14 znaków).
    Wysyłaja SMS z hasłem telefonicznym 11 cyfrowym co w/g konsultanta także
    "niemozlwe", ale tego tematu nie drązyłem...

    Hasło "nowe" t.j. wprowadzone przez użytkownika powinno mieć minimum 12
    znaków w tym *przynajmniej* *jedną* *dużą* *literę* wśród liter i cyfr -
    (nie pytałem co ze znakami specjalnymi).

    Jeśli system zaakceptuje wprowadzoną zmianę hasła i zmieni strone na kod
    potwierdzajacy, to należy poczekać na SMS, (kod n.p. podany przez
    konsultanta moze nie dzialac). - system chyba generuje SMS po otwarciu
    się tej strony.


    --
    Pozdrowienia!
    M.
    marmro.homeip.net



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1