    From: kuba <k...@k...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: getinonline - wrazenia ;)
    Date: Fri, 22 Oct 2010 23:09:19 +0200

    W dniu 2010-10-22 22:57, Krzysztof pisze:

    > za 1-razem od sms-wyslana umowa, czekalem na kuriera 5-dni (w tym
    > weekend), 2-raz od sms- czekalem tylko 1 dzien.
    > Nie ma co wplaca na konto, bo lokat z niego nie zalozysz, a dopiero te
    > zakladane bezposrenio z konta licza sie po 1zl do swinki. Trzeba czekac
    > na pelna aktywacje.

    No to mnie moj kochany opiekun drugi raz wydymal.
    Za pierwszym razem powiedzial ze lokate moge zalozyc po przelaniu kasy,
    przed podpiasniem umowy. Jak zadzwonilem to sie wyparl wszystkiego i
    powiedzial ze z kim innym rozmawialem. Drugi raz jak sam zalozyl mi
    lokate, a ja sie zastanawiam dlaczego nie ma w swince 1 zl.
    Brawo! Piekne poczatki z nowym bankiem.
    Siedem dni kasa bez oprocentowania i 1 zl w swince w plecy.
    A nazwisko mojego "kochanego" opiekuna to: .....