  • 1. Data: 2016-04-07 09:09:03
    Temat: gdzie schować kasę < 100 tys zł.
    Od: Bolko <s...@g...com>

    Mam troche lewych pieniedzy i chciałbym je schować na czarną godzinę.
    W polskim banku może komornik wziąść
    W cypryjskim państwo
    W panamskim w gazetach o tym pizza
    w ziemi robaki zjedzą
    jak kupiłem złoto synowi na 1 urodziny to musiałem dane podać

    jest jakieś sensowne rozwiązanie?

  • 2. Data: 2016-04-07 09:26:55
    Temat: Re: gdzie schować kasę < 100 tys zł.
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-04-07 o 09:09, Bolko pisze:
> [...]
    > W panamskim w gazetach o tym pizza
    > w ziemi robaki zjedzą
    > jak kupiłem złoto synowi na 1 urodziny to musiałem dane podać

    Możesz kupić złoto anonimowo, wysłane na paczkomat, zapłacone na poczcie
    z dowolnych danych. Ja kupuję u Słomskiego w e-sklepie 79element.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2016-04-07 10:35:04
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 7 Apr 2016 00:09:03 -0700 (PDT), Bolko napisał(a):

    > może komornik wziąść

    Wziąść może również posłanka - choć każe się tytułować posłem - i to z
    habilitacją.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "Kobieta winna zasłaniać oblicze, bowiem nie zostało ono stworzone na obraz
    Boga."
    Ambroży, mędrzec Kościoła

    http://picasaweb.google.com/gtracz64

  • 4. Data: 2016-04-07 10:37:50
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > W panamskim w gazetach o tym pizza
    > w ziemi robaki zjedzą
    > jak kupiłem złoto synowi na 1 urodziny to musiałem dane podać

    Dywersyfikacja, takie dobre slowo :-)

    >Możesz kupić złoto anonimowo, wysłane na paczkomat, zapłacone na
    >poczcie z dowolnych danych. Ja kupuję u Słomskiego w e-sklepie
    >79element.

    A sprawdzales ?
    Bo to afera falszywych sztabek byla i pewnie sie nie skonczyla :-)

    J.

  • 5. Data: 2016-04-07 11:38:18
    Od: Konfabulator Konfabulatorski <k...@1...pl>

    WziąĆ ludzie. Chyba, że lubicie braŚĆ.

  • 6. Data: 2016-04-07 11:39:16
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-04-07 o 11:38, Konfabulator Konfabulatorski pisze:
    > WziąĆ ludzie. Chyba, że lubicie braŚĆ.

    Może kraść? :)

    --
    Liwiusz

  • 7. Data: 2016-04-07 12:37:15
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu czwartek, 7 kwietnia 2016 10:37:53 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:

    > Dywersyfikacja, takie dobre slowo :-)

    A tak konkretniej?
    Kiedyś bym malucha kupił
    I z czasem by wartość rosła a teraz?

    > A sprawdzales ?
    > Bo to afera falszywych sztabek byla i pewnie sie nie skonczyla :-)
    Nie no słomski jest jakąś tam marką wśród zbieraczy złota.
    Zresztą gdzieś czytałem że w wiedniu można kupić sztabki.
    Tylko ze złotem jest jedna kwestia też nim Goldman handluje co powoduje że ja 4 lata
    temu dałem 6 kzł a teraz 4,5 kzł.
    To nie jest dobra lokata.

  • 8. Data: 2016-04-07 13:16:24
    Od: n...@p...pl

    > jest jakieś sensowne rozwiązanie?

    zajrzyj do ewangelii do przypowieści o nieuczciwym
    zarządcy :) najlepiej jest sfinansować polityków,
    którzy potem Tobie odwdzięczą się ;)

  • 9. Data: 2016-04-07 13:19:02
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    napisał:
    >A tak konkretniej?

    10 tys do polskiego banku, 10 tys do cypryjskiego, 10 tys do
    panamskiego, 10 w zloto ...

    >Kiedyś bym malucha kupił
    >I z czasem by wartość rosła a teraz?

    Ferrari.

    J.

  • 10. Data: 2016-04-07 14:54:49
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu czwartek, 7 kwietnia 2016 13:19:06 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
    > Użytkownik "Bolko" napisał w wiadomości grup
    >
    > 10 tys do polskiego banku, 10 tys do cypryjskiego, 10 tys do
    > panamskiego, 10 w zloto ...

    Cypr to Unia a Unia to Polska. Wiec troche za blisko.
    Do Panamy koszty manipulacyjne zjedzą.

    Byłem pare lat w USA i miałem nawet konto.
    Ale zamknąłem.
    Szkoda.

    btw
    Do takiego konta komornik miałby dostęp?