  • 31. Data: 2016-04-11 13:33:37
    Temat: Re: gdzie schować kasę < 100 tys zł.
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Kupić narzędzie pracy niepodlegające egzekucji (jako przysparzające ewentualny
    dochód)?
    Tylko co nie traci wartości z czasem (tak jak tracą fotel dentystyczny, usg, laptop)?

    -----

  • 32. Data: 2016-04-11 20:39:51
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>

    ąćęłńóśźż napisał(a) w wiadomości: ...
> [...]
    >dochód)?
    >Tylko co nie traci wartości z czasem (tak jak tracą fotel dentystyczny, usg,

    1) przedmioty urządzenia domowego, pościel, bielizna i ubranie codzienne,
    niezbędne dla dłużnika i będących na jego utrzymaniu członków jego
    rodziny, a także ubranie niezbędne do pełnienia służby lub wykonywania
    zawodu;
    2) zapasy żywności i opału niezbędne dla dłużnika i będących na jego
    utrzymaniu członków jego rodziny na okres jednego miesiąca;
    3) jedna krowa lub dwie kozy albo trzy owce potrzebne do wyżywienia
    dłużnika i będących na jego utrzymaniu członków jego rodziny wraz z
    zapasem paszy i ściółki do najbliższych zbiorów;

    Z powyższych chyba tylko inwentarz. Ale nie wiem co w przypadku
    sprzedaży.

    100 tys PLN w 500 EUR-ówkach zmieści się już w grubszym portfelu
    (47 banknotów). http://www.dw.com/image/0,,16863595_401,00.jpg
    Niestety mają go wycofac.
    Podobno i tak nie wszystkie sklepy chciały go przyjmować! Czy
    ponosiły za to kary?

    Są banknoty 1000 CHF (wystarczy 26 banknotów).
    10000 dolarów singapurskich nie drukują ale wciąż w obiegu (3
    banknoty + 6 po 1000 SGD).
    Jak kto woli po 50000 bahtów tajlandzkich (2 banknoty).

    Arek

  • 33. Data: 2016-04-11 20:50:11
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>

    n...@p...pl napisał(a) w wiadomości:
    <2...@g...c
    om>...
    > jest jakieś sensowne rozwiązanie?
    >
    >zajrzyj do ewangelii do przypowieści o nieuczciwym
    >zarządcy :) najlepiej jest sfinansować polityków,
    >którzy potem Tobie odwdzięczą się ;)

    Dobrze pożyczyć?
    Najlepiej prezesowi, przyszłemu "naczelnikowi" (vide Janina Goss).
    Może się trafi za parę lat jakaś posada w PGE lub inna synekura
    w nagrodę.
    Tyle, że Ryszard i jego partia pożyczyli już z PKO BP.

    Arek

  • 34. Data: 2016-04-12 00:17:31
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Arek" negr62$4ui$...@n...news.atman.pl

    > Są banknoty 1000 CHF (wystarczy 26 banknotów).
    > 10000 dolarów singapurskich nie drukują ale wciąż w obiegu (3
    > banknoty + 6 po 1000 SGD).
    > Jak kto woli po 50000 bahtów tajlandzkich (2 banknoty).

    Z filmu wiem, że nie należy ukrywać niczego w meblach, ale
    w ścianach. Można zatem wrzucić do komina wentylacyjnego.

    [wynająć garaż na nic/hulajnogę w zamian za sprzątanie tegoż
    i ukryć banknoty w kominie poniżej otworu wentylacyjnego;
    z opowiadania wiem, że w moim bloku tak umieszczono materiały
    niebezpieczne własnej roboty]

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'

  • 35. Data: 2016-04-12 15:16:15
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 11 kwietnia 2016 20:42:11 UTC+2 użytkownik Arek napisał:
> [...]
    > dłużnika i będących na jego utrzymaniu członków jego rodziny wraz z
    > zapasem paszy i ściółki do najbliższych zbiorów;
    Arek dzieki
    to tak żebyś wiedział :):
    Krowa minimum 4000zł
    jedzenie Siano 2szt x 365 X 3 zł= 2200 zł
    ściółka słoma 1 szt x 365 x 2 zł= 750 zł
    jedzenie pszenica 1 tona = 2X600złx1 tona = 1200 zł

    Z walutą jest jeden problem.
    Jakiś czas temu kupiłem troche $ australijskich jestem jakieś 15% do tyłu
    Jak bym kupił w tym momencie CHF byłbym do przodu.

  • 36. Data: 2016-04-12 23:15:09
    Od: xxx <k...@o...pl>

    W dniu 2016-04-07 o 21:42, n...@p...pl pisze:

    > podaruj te pieniądze Tadeuszowi Rydzykowi ;)

    Nie, lepiej Tuskowi i Kulczykowi.

  • 37. Data: 2016-04-13 00:34:14
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>

    Bolko napisał(a) w wiadomości: <2...@g...c
    om>...

> [...]
    >jedzenie Siano 2szt x 365 X 3 zł= 2200 zł
    >ściółka słoma 1 szt x 365 x 2 zł= 750 zł
    >jedzenie pszenica 1 tona = 2X600złx1 tona = 1200 zł

    Miał być żart... to z KPC było. A do zwierząt to się jeszcze
    "zieloni" mogą przyczepić.

    >Z walutą jest jeden problem.
    >Jakiś czas temu kupiłem troche $ australijskich jestem jakieś 15% do tyłu
    >Jak bym kupił w tym momencie CHF byłbym do przodu.

    Kiedyś USD był po 2,10 po 3 miesiącach prawie 50% więcej. A po
    następnych jeszcze. Znajomi kupowali laptopy w USA.

    A banknoty tajlandzkie to 500 tys. nie 50 tys. bahtów (zero mi umknęło)

    Nasze władze ograniczają możliwości inwestowania w coś trwałego
    (materialnego). O praktycznym zamrożeniu obrotu ziemią słychać,
    o propozycjach podatku od nie wynajmowanych mieszkań mniej.
    Przy okazji w związku ze zmianą definicji podatek od nieruchomosci
    dla wspólnot mógł się podnieść o kilkadziesięciu procent.

    Dla katastrofistów zostaje "emergency food". Najwyżej sprawdzą
    wcześniej jak smakuje.

    Arek