  • 11. Data: 2016-04-07 14:57:32
    Temat: Re: gdzie schować kasę < 100 tys zł.
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-04-07 o 12:37, Bolko pisze:

    > A tak konkretniej?
    > Kiedyś bym malucha kupił
    > I z czasem by wartość rosła a teraz?

    A może to jest dobry trop. W dobrym stanie po parę tysi chodzą i nie
    tanieją. Obrazy, meble...
    Gdyby nie PIS to ziemia ;-)

  • 12. Data: 2016-04-07 15:44:22
    Od: n...@p...pl

    > jest jakieś sensowne rozwiązanie?

    to co masz rozdaj ubogim a będziesz mieć skarb w niebie ;)

  • 13. Data: 2016-04-07 15:51:30
    Od: n...@p...pl

    > to co masz rozdaj ubogim a będziesz mieć skarb w niebie ;)

    albo może sfinansuj za tę kasę jakiś pomnik Jana Pawła II ? ;)
    dużo ich stoi w PL ale kolejny też można postawić

  • 14. Data: 2016-04-07 18:00:42
    Od: <4...@7...180042.invalid> (Tom N)

    Bolko w

    "Liwiusz" napisał w wiadomości grup

    > A tak konkretniej?

    Stopki, skarpety, podkolanówki, rajstopy... oraz rajtuzy jeżeli chodzi o
    dzieciaka ;P

    --
    'Tom N'

  • 15. Data: 2016-04-07 18:02:29
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    W dniu 2016-04-07 o 13:16, n...@p...pl pisze:

    > najlepiej jest sfinansować polityków,
    > którzy potem Tobie odwdzięczą się ;)

    Zapewne jedna z posłanek mogłaby rzec,
    że koło ch... jej to lata ;)

  • 16. Data: 2016-04-07 18:08:06
    Od: witek <w...@g...pl>

    On 4/7/2016 2:09 AM, Bolko wrote:
    > Mam troche lewych pieniedzy i chciałbym je schować na czarną godzinę.
    > W polskim banku może komornik wziąść
    > W cypryjskim państwo
    > W panamskim w gazetach o tym pizza
    > w ziemi robaki zjedzą
    > jak kupiłem złoto synowi na 1 urodziny to musiałem dane podać
    >
    > jest jakieś sensowne rozwiązanie?

    takimi drobnymi kwotami nikt sie na poważnie nie zajmuje.
    Teraz złota nie opłaca się kupować.
    Inflacja też mizerna wiec nawet zamiana na uero lub dolary nie
    gwarantuje zysku.
    W zasadzie nie bardzo masz co z tym zrobic.
    Jak sie boisz komornika to zakop to wszystko w ogródku.

  • 17. Data: 2016-04-07 18:10:03
    Od: witek <w...@g...pl>

    On 4/7/2016 7:54 AM, Bolko wrote:
    > Do takiego konta komornik miałby dostęp?

    Mizerny.
    Musiałby przejść całą procedurę w stanach.
    Co nie oznacza, że sie nie dowie, bo bank sie bedzie prosił o podanie
    danych gdzie ma wysłać infomację o dochodach z odsetek.

  • 18. Data: 2016-04-07 21:42:19
    Od: n...@p...pl

    > jest jakieś sensowne rozwiązanie?

    podaruj te pieniądze Tadeuszowi Rydzykowi ;)

  • 19. Data: 2016-04-08 18:40:42
    Od: Bolko <s...@g...com>

> [...]
    > gwarantuje zysku.
    > W zasadzie nie bardzo masz co z tym zrobic.
    > Jak sie boisz komornika to zakop to wszystko w ogródku.

    Ale ja nie chcę zarabiać na tych pieniądzach kasy.
    Ja chcę je schować na czarną godzine.
    Zakopałbym tylko
    a) robaki moga zjeść
    b) nie mam gdzie

  • 20. Data: 2016-04-08 20:28:04
    Od: n...@p...pl

    W dniu piątek, 8 kwietnia 2016 18:40:43 UTC+2 użytkownik Bolko napisał:

    > Ale ja nie chcę zarabiać na tych pieniądzach kasy.
    > Ja chcę je schować na czarną godzine.
    > Zakopałbym tylko
    > a) robaki moga zjeść
    > b) nie mam gdzie

    monet 5zł robaki nie jedzą. banknotów jakichkolwiek
    ale włożonych do szklanego słoika również. Oczywiście
    monety są pewniejsze (szkło może stłuc się, zostać
    uszkodzone przez konar rozrastającego się drzewa itp)

    można iść do lasu i tam zrobić co trzeba najlepiej nocą