  • 1. Data: 2002-07-11 20:21:56
    Temat: gdzie najlepiej zarobić przez 2 tyg.?
    Od: "Zuzia" <k...@p...gazeta.pl>

    Potrzebuje otworzyc lokate na 2 tyg. Ktory bank da mi najwyzszy
    procent? Kwota 100.000 zl.

    Pozdrawiam,
    Zuzia

  • 2. Data: 2002-07-12 10:02:18
    Temat: Re: gdzie najlepiej zarobić przez 2 tyg.?
    Od: "Wall" <w...@i...pl>

    Użytkownik "Zuzia" <k...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Potrzebuje otworzyc lokate na 2 tyg. Ktory bank da mi najwyzszy
    > procent? Kwota 100.000 zl.

    Podejdź do paru banków i spróbuj ponegocjować. Kwota nie jest duża do
    negocjacji ale bank może Ci troche podrasować oprocentowanie. Zajrzyj na
    bankiera czy expandera ktory bank oferuje wysokie stawki i sie skontaktuj
    osobiscie -czasami daje to rezultat.
    Pozdrawiam
    Wall

  • 3. Data: 2002-07-12 10:29:42
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Wall" <w...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Zuzia" <k...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Podejdź do paru banków i spróbuj ponegocjować.

    Tylko nie trac za duzo pieniedzy na to chodzenie, bo per saldo mozesz
    stracic.

    Karol