  • 1. Data: 2002-07-11 20:27:32
    Temat: Najkorzystniejsza lokata.
    Od: "Zakochany" <z...@k...net.pl>

    Rodzice mojej Dziewczyny mają lokatę w invest Banku. Założyli ją po to, aby
    mieć dekoder Polshitu:) Teraz dostałem bojowe zadanie, zorientować się gdzie
    można najkorzystniej założyć lokatę 3 miesięczną. Pomyślałem, że najlepszą
    odpowiedź dostanę na tej grupie. Prosiłbym więc o podanie najlepszych
    wariantów, wraz z oprocentowaniem.
    Ps. czy Polsat upomniał się u kogoś o zwrot dekodera po likwidacji konta??
    Mi w listopadzie 2000 zlikwidowal Inwest Bank ROR i jeszcze nikt nie
    upomnial sie o dekoder:)

  • 2. Data: 2002-07-11 20:35:12
    Temat: Re: Najkorzystniejsza lokata.
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    Zakochany <z...@k...net.pl> wrote:

    > Prosiłbym więc o podanie najlepszych wariantów, wraz z
    > oprocentowaniem.

    Oprocentowanie zależy często od kwoty, której nie podałeś.

    Generalnie dobre lokaty ma Lukas Bank, zwłaszcza zakładane przez
    internet, jeśli mają trochę czasu na założenie eKonta.

    Inne propozycje porównasz np. tutaj:

    http://bankier.pl/produkty/lokaty/best_deposit/?dzia
    l=lokaty