  • 21. Data: 2010-07-02 19:30:33
    Temat: Re: eurobank w Policach-kpi sobie z klientów
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    napisał w wiadomości news:i0l8cc$jls$1@inews.gazeta.pl...

    > mienia, ale na pewno nie jest to wydumany problem. :) Czy ten
    > człowiek ma jeździć za bankiem jak nie przymierzając panienka
    > za ukochanym, ;) którego traci? :)

    No jak mu szkoda 0,99 zł na kartę.

    A prawda jest taka, że w eurobanku to można mieć oszczędności, ale używać
    tego jako pełnowartościowy ROR to się nie da.

  • 22. Data: 2010-07-02 22:19:37
    Od: "pmlb" <b...@d...pl>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> wrote in
    message news:i0l8l7$krc$1@inews.gazeta.pl...

    > "Borys Pogoreło" wwqb1fd6ilxa$....@4...net

    > Oddając do banku? -- Tak. Ale czy wpłacając na SWOJE konto w banku? :)
    > Bank prowadzi konto, ale to moje konto, nie banku. :)

    To nie jest twoje konto! To konto nalezy do banku, ty jedynie masz obitnice
    i przyzwolenie z tego konta korzystac. Ale nie mozesz sobie go wziasc do
    domu bo nie jest twoje, nie mozesz go sam zamknac, bank musi sie na to
    zgodzic i to zrobic, nie ty.
    Wszelkie pieniadze ktore sa w banku na kontah naleza prawnie do banku.

  • 23. Data: 2010-07-02 22:27:23
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Marcin Wasilewski" i0leol$h14$...@n...task.gda.pl

    > No jak mu szkoda 0,99 zł na kartę.

    Jak Ci nie szkoda -- wpłać mi co miesiąc 99 groszy. :)

    > A prawda jest taka, że w eurobanku to można mieć oszczędności, ale używać tego jako
    pełnowartościowy ROR to się nie da.

    Dlaczego się nie da? :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 24. Data: 2010-07-03 01:44:25
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    napisał w wiadomości news:i0lp66$d4$1@inews.gazeta.pl...

    > Jak Ci nie szkoda -- wpłać mi co miesiąc 99 groszy. :)

    A czy ja caritas jestem, żeby ci fundować zakupy w realu?
    Ja też nie mam tam karty, ale używam tego tylko do półgroszówek na
    kontach oszczędnych, względnie lokat 7/14 dniowych.

    > Dlaczego się nie da? :)

    a) wkurzający sposób logowania z tokenem (jak bym miał kilka razy
    dziennie tam się logować, to by mi chyba piana z gęby poszła,
    b) upośledzona funkcjonalność bez tokena,
    c) nieprzewidywalność przelewów (już kilka razy mi się zdarzyło, że
    przelew z eurobanku puszczony między 11 - 12, doszedł do mBanku następnego
    dnia),
    d) zlecenie przelewu z konta oszczędnego na bieżące i dalej w świat, to
    w ogóle dramat jakiś jest i ruletka,
    e) brak placówki w Policach ;),
    f) i wiele innych powodów, o których teraz zapomniałem.

  • 25. Data: 2010-07-03 01:51:09
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    > Oczywiście, jeśli to te Police, można uznać, że nie jest to zabór

    A znasz inne, nie będące wsią?

    > mienia, ale na pewno nie jest to wydumany problem. :) Czy ten
    > człowiek ma jeździć za bankiem jak nie przymierzając panienka
    > za ukochanym, ;) którego traci? :)

    A tak rozmawiając poważnie, zdecydował byś się na konto główne w banku
    posiadającym jedną placówkę w twoim mieście bez posiadania karty w XXI
    wieku?

  • 26. Data: 2010-07-03 07:12:22
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Marcin Wasilewski" i0m4lk$669$...@n...task.gda.pl

    > A czy ja caritas jestem, żeby ci fundować zakupy w realu?

    A co ma do tego Caritas? Caritas zbiera (pod pretekstem
    pomagania biednym i potrzebującym) na seks Łazewskiego. :)
    (i innych ,,duchownych'') Czy ja chcę, abyś zbierał (czy
    dawał) na mój seks? :)

    Skoro wg Ciebie 99 groszy to tak mało, że można to wrzucać do
    śmietnika -- wrzucaj na moje konto. :) Bądźże konsekwentny. :)

    > Ja też nie mam tam karty, ale używam tego tylko do półgroszówek na kontach
    oszczędnych, względnie lokat 7/14 dniowych.

    A ja i do półgroszówek i do trzymania wszystkiego. (prawie wszystkiego)
    Wolałbym porozkładać szmal na różne konta w różnych bankach. :)

    > a) wkurzający sposób logowania z tokenem (jak bym miał kilka razy dziennie tam
    się logować, to by mi chyba piana z gęby poszła,

    Aha... :) Dla mnie to nie jest aż tak mocno skomplikowane. :)
    Kilka kliknięć w telefonie, przepisanie kilku cyferek i CtrlEnter...

    > b) upośledzona funkcjonalność bez tokena,

    ????

    > c) nieprzewidywalność przelewów (już kilka razy mi się zdarzyło, że przelew z
    eurobanku puszczony między 11 - 12, doszedł do
    > mBanku następnego dnia),

    Polska. :) Niektórzy pisali, że w innych krajach jest jeszcze gorzej. :)

    > d) zlecenie przelewu z konta oszczędnego na bieżące i dalej w świat, to w ogóle
    dramat jakiś jest i ruletka,

    A dla mnie może być. :) Bieżące jest oprocentowane. :)

    > e) brak placówki w Policach ;),

    :) Ale, jak rozumiem, z Polic do Szczecina nie jest daleko.
    Z placówki nie korzysta się często. :)

    > f) i wiele innych powodów, o których teraz zapomniałem.

    A dla mnie -- może być. Zwłaszcza po tym, jak płacą bez szemrania
    ponad miarę dzięki 15 oszczędnym i półgroszówce. :)

    Mogliby dać mi kartę kredytową, ale najwyraźniej nie potrafią. :)
    (nie są gotowi) Teraz chcę jeszcze kredytówkę Mille -- Impresję. :)

    BPH nie dzwoni... Mają kłopoty z telefonami... :)
    (z obsługa telefonu?)

    Jeśli dostanę Impresję, będzie OK. :) Będę miał Multi, Mille i Citi -- swoją i
    dodatkową. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 27. Data: 2010-07-03 07:20:26
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Marcin Wasilewski" i0m528$6o8$...@n...task.gda.pl

    > A znasz inne, nie będące wsią?

    Co najmniej 4 wsie o tej nawie pokazuje mi Kartalowa mapa. :)
    Kupiłem :) ją, gdy miałem pieniądze. :) (zanim księża dokopali mi solidnie!)
    Używam do dziś, choć ma ponad 10 lat. :)

    > A tak rozmawiając poważnie, zdecydował byś się na konto główne w banku
    posiadającym jedną placówkę w twoim mieście bez
    > posiadania karty w XXI wieku?

    Nie wiem, co to konto główne. :)

    Do ZUS/US główne to mBankowe, do półgroszówki główne to EBankowe, do bankomatu
    główne to Polbankowe, do wpłacania gotówki bez wsiadania do samochodu -- Aliorowe,
    jest jeszcze Mille (które dobrze zapisało się w mojej pamięci) i Citi z kartami
    (też ma bardzo dobre noty) -- do różnych rzeczy różne konta. Nie ma głównych
    i niegłównych. Jak i nie mam butów głównych i niegłównych czy głównego komputera
    oraz komputerów podgłównych. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 28. Data: 2010-07-05 07:28:03
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Fri, 2 Jul 2010 14:18:47 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

    > A jak myślisz? Ma czy nie ma? Jeśli pożyczył od znajomych?
    > Łatwiej pożyczyć od znajomych czy łatwiej pobrać kartą?

    No to już jego problem. Sam się pozbawia możliwości, a potem do innych
    pretensje :/

    --
    marcin

  • 29. Data: 2010-07-05 08:27:06
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "zly" 5...@p...fixed

    > No to już jego problem. Sam się pozbawia możliwości,
    > a potem do innych pretensje :/

    Sam się pozbawia możliwości posługiwania się swoimi
    pieniędzmi, albowiem wpłacił je do EB. :) Skąd miał
    wiedzieć o tym, że EB do odpowiedzialnych nie należy? :)

    --
    02 lipca 2010 roku, około godziny 12:46, padł kolejny rekord PEFów ! 739 !
    .
    ^ Wysokie szczytowe PEF oznacza, że w czasie badań . . 729 . .
    . n PP
    spirometrycznych było ponadmiarowo źle * . 18 . 21 724 .
    . . . . . 04 05
    P . . ' . . . . . .06 . . . dni 709 .2425
    . . 11 12
    E . . . . . ----> . 699 2223
    2627 29 01 03 05
    F 19 22 28 . . . 05 ' . . . 141516 19 690
    28 02 lipiec
    2526 01 03 . 17.`'.20 680
    ._. 30 .-.
    l 21 24 29 31 04 1213 .'O`-' 670 ., ;
    o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
    / 23 30 02 1011 `-:`-'.'.661'.
    '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~04'~'~ o.`.,
    m . 20 maj 27 czerwiec 070809 o'\:/.d..'646|'.;. p \
    ;'..;,,. ; .,. ; ;..,.;\|/...

  • 30. Data: 2010-07-05 09:01:17
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 05 Jul 2010 10:27:06 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

    > Sam się pozbawia możliwości posługiwania się swoimi pieniędzmi, albowiem
    > wpłacił je do EB. :) Skąd miał wiedzieć o tym, że EB do odpowiedzialnych
    > nie należy? :)

    No to niech zmieni bank w czym problem? Najlepiej na taki, który w jego
    miejscowości ma 50 oddziałów, to jest szansa, że zawsze jakiś będzie
    otwarty i będzie się mógł posługiwać tymi swoimi pieniędzmi, które mu zły
    i niedobry EB bestialsko zablokował.

    --
    xbartx