  • 1. Data: 2010-07-01 20:30:42
    Temat: Co tam w PKO Banku Polskim ;)
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <p...@m...pl>

    Z ciekawostek -

    http://media2.pl/reklama-pr/66034-pko-bp-wybiera-age
    ncje-interaktywna.html

    I jak zajrzycie tutaj:

    http://www.pkobp.pl/index.php/id=sprzlicyt3/article_
    id=2444/section=ogol

    to mozna przeczytac, ze bank w otwartym przetargu szuka agencji, ktora m.in:

    zbuduje nowe serwisy WWW banku i spolek grupy, a takze serwisy
    bankowosci transakcynej + inne kanaly dostepu. Jednym slowem cos tam sie
    bedzie zmienialo. Chociaz pewnie mBank na 10 lat cos predzej przyszykuje
    (tak wrobelki cwierkaja).

    --
    http://macierzynski.blip.pl/

  • 2. Data: 2010-07-01 22:46:08
    Temat: Re: Co tam w PKO Banku Polskim ;)
    Od: mariusz <e...@w...pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński napisał(a):

    > zbuduje nowe serwisy WWW banku i spolek grupy, a takze serwisy
    > bankowosci transakcynej + inne kanaly dostepu.

    bordery 15px, anty-aliasink i inne wentylatory rules :)
    jakaś epidemia czy cuś?

    --
    mariusz

  • 3. Data: 2010-07-02 08:13:30
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-07-01 22:30, Michał 'Amra' Macierzyński pisze:
    > Chociaz pewnie mBank na 10 lat cos predzej przyszykuje (tak wrobelki
    > cwierkaja).

    Nie strasz :( Mam nadzieję, że mówisz o ofercie, a nie zmianie wyglądu
    serwisu. On jest tak śliczny, że czasami się loguję tak tylko popatrzeć.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

    Chcesz nie głosować na Jarka?
    Najpierw zobacz: http://hungry.w.of.pl/pro-life.htm