  • 1. Data: 2010-07-02 08:05:47
    Temat: Dzisiejsze opłaty sponsoruje literka "r"
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Jako, że korzystam z walutomatu musiałem się przeprosić z BZWBK. Ostatnio
    zakupiłem trochę euro i po wpłynięciu ich na konto w historii ukazał się
    taki oto zapis:

    Opłaty i prowizje związane z r

    Jest to dokładny cytat i w wydruk albo w PDFie jest dokładnie tak samo.
    Enigmatyczność a jednocześnie kolokwialność tego zapisu pozostawiam bez
    komentarza. Czyż nasze kochane instytucje zaufania publicznego nie są
    czasami urocze? ;)

    --
    xbartx

  • 2. Data: 2010-07-05 14:17:22
    Temat: Re: Dzisiejsze opłaty sponsoruje literka "r"
    Od: Zespol_BZWBK <Z...@b...pl>

    On Jul 2, 10:05 am, xbartx <b...@h...net> wrote:
> [...]
    > Enigmatyczność a jednocześnie kolokwialność tego zapisu pozostawiam bez
    > komentarza. Czyż nasze kochane instytucje zaufania publicznego nie są

    Litera "r" oznacza wyraz "rachunkiem". Niektóre tytuły transakcji
    rzeczywiście są prezentowane przez system w niepełnej postaci.

    Zasady obecności BZ WBK na forach można sprawdzić na:
    http://indywidualni.bzwbk.pl/zasady-obecnosci-bz-wbk
    -na-forach.html

    Zespół Banku Zachodniego WBK

  • 3. Data: 2010-07-06 07:28:25
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 05 Jul 2010 07:17:22 -0700, Zespol_BZWBK napisał(a):

    > Litera "r" oznacza wyraz "rachunkiem". Niektóre tytuły transakcji
    > rzeczywiście są prezentowane przez system w niepełnej postaci.

    IMO to jakiś absurd skoro nie ogranicza w tym przypadku długość pola
    "opis przelewu" to nie można napisać normalnie i po polsku rachunek/
    rachunku/rachunkiem?
    Równie dobrze mogę to sobie rozwinąć tak:
    "Opłaty i prowizje związane z rozcieńczaniem" i złożyć reklamację ;)

    --
    xbartx

  • 4. Data: 2010-07-07 15:11:40
    Od: Zespol_BZWBK <Z...@b...pl>

    On Jul 6, 9:28 am, xbartx <b...@h...net> wrote:

> [...]
    > Równie dobrze mogę to sobie rozwinąć tak:
    > "Opłaty i prowizje związane z rozcieńczaniem" i złożyć reklamację ;)

    Problemem nie jest w tym przypadku długość pola, sprawa jest trochę
    bardziej skomplikowana od strony systemowej.