  • 1. Data: 2010-07-02 04:55:55
    Temat: Przyśpieszenie spłaty raty hipotecznego
    Od: "Negatyw" <n...@W...o2.pl>

    Witam
    Ze względu na rozliczenie z fiskusem sprzedaży mojego poprzedniego
    mieszkania (data sprzedaży 04.07.2008) zależy mi, aby należność za kolejną
    ratę w pko bp została pobrana 02.07.2010. Domyślnie system pobiera środki
    automatycznie 15-go każdego miesiąca.
    Jeśli tak się stanie - fiskus nie uzna mi raty lipcowej, bo będzie to
    powyżej 2 lat od daty jego zakupu.

    Da się to jakoś przyśpieszyć - z Waszej praktyki / wiedzy?

    Negatyw
    negatyw001(małpa)o2.pl
    ----------------------

  • 2. Data: 2010-07-02 05:07:56
    Temat: Re: Przyśpieszenie spłaty raty hipotecznego
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Negatyw wrote:
> [...]
    > powyżej 2 lat od daty jego zakupu.
    >
    > Da się to jakoś przyśpieszyć - z Waszej praktyki / wiedzy?

    a skąd my to do cholery mamy wiedzieć?
    biegaj do oddziału, najlepiej tam gdzie spłacasz i sie dowiedz.
    To, że system pobiera automatycznie 15-tego nie oznacza, że nie możesz
    tej kasy sam wpłacić wcześniej. Bylebys tylko wiedział na jaki rachunek.
    To ci powie ktoś z działu kredytów. Potem sie tylko upewnij, że 15-tego
    nie wezmą jeszcze raz. No chyba, że masz wystarczająco kasy, zeby
    odkręcać to później.
    Albo inteligetna pani uzna, że "jest taka opcja w komputerze" i sama ci
    jednorazowo przestawi wpłate. Ale pewnie nie ma pojęcia, że sie da.

  • 3. Data: 2010-07-02 18:36:54
    Od: "Negatyw" <n...@W...o2.pl>

    Użytkownik "witek" <w...@g...pl.invalid> napisał w wiadomości grup

    > a skąd my to do cholery mamy wiedzieć?

    Jeśli Ty nie wiesz - nie oznacza do cholery, że inni!

    > To, że system pobiera automatycznie 15-tego nie oznacza, że nie możesz
    > tej kasy sam wpłacić wcześniej. Bylebys tylko wiedział na jaki rachunek.

    Dzwoniłem do mojej opiekunki z pko bp. Otóż - NIE DA RADY! Nawet nie
    podają nr konta. To jakieś subkonto, na które system automatycznie wrzuca
    siano składowane na koncie podstawowym. Taka zmiana wymaga rzekomo aneksu
    do umowy - a to skutkuje pobieraniem z automatu zawsze 2-go.
    Wg mnie jeśli by im się chciało kiwnąć palcem - byłoby to możliwe. I tak
    mają ogromny udział w hipotecznych, więc mają to w pompie.

    Negatyw
    negatyw001(małpa)o2.pl
    ----------------------

  • 4. Data: 2010-07-02 20:40:53
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Negatyw wrote:

> [...]
    > Wg mnie jeśli by im się chciało kiwnąć palcem - byłoby to możliwe. I tak
    > mają ogromny udział w hipotecznych, więc mają to w pompie.

    to im wypowiedz umowę konta.
    tez mi sie tak tłumaczyli.
    wreczylem im wypowiedzenie umowy o prowadzenie konta.
    i kazałem podać gdzie teraz mam wpłacać kasę z pożyczki.
    pół godziny bulgotali i podali nr rachunku.

  • 5. Data: 2010-07-03 09:44:35
    Od: "Negatyw" <n...@W...o2.pl>

    Użytkownik "witek" <w...@g...pl.invalid> napisał w wiadomości grup

    > pół godziny bulgotali i podali nr rachunku.

    U mnie już temat pozamiatany. Jutro mam 2 lata od daty sprzedaży. Dla US
    liczą sie daty.
    Gdybyś mi to powiedział o 07:07 - miałbym jakąś podpowiedź...

    Negatyw
    negatyw001(małpa)o2.pl