  • 1. Data: 2010-07-02 11:57:46
    Temat: [BPH] Sezam oszczedzam -> zmiana oprocentowania
    Od: Visco <v...@b...pl>

    Od 1 lipca zmiana w oprocentowaniu r-ku oszczędnościwego Sezam Oszczędzam (SO) z
    4,04 na 3,5
    Jednocześnie bank od 1 lipca oferuje r-k Sezam Oszczędzam Plus (SOP) z
    oprocentowaniem 4,2

    Regulamin ten sam, w TOIP'ie tabela wspólna - więc ew. koszty te same (poza
    zastrzeżeniem że SOP'ów można mieć max 2szt.), umowa nieznacznie zmieniona
    (dodany pkt. o reklamacjach, zmiany w par. o BFG, kosmetyka - przynajmnie ja nic
    istotnego nie znalazłem) [nota bene na stronie banku wisi stary wzór umowy do SO
    - więc nową umowę można przjrzeć przed podpisaniem w systemie Sezam].

    I teraz pytanie po co to wszystko?
    - żeby klient się nie zorientował że już mają lepszy produkt? (przy dziennej
    kapitalizacji łatwo to wychwycić - @#$% czemu tych grosików mniej dzisiaj niż
    wczoraj... ;-)
    - ograniczenie do 2 SOP'ów bo starych zakładali za dużo, żeby Belkę obchodzić?
    - braki w umowach?
    --
    ASSek

  • 2. Data: 2010-07-02 16:09:59
    Temat: Re: [BPH] Sezam oszczedzam -> zmiana oprocentowania
    Od: "Adam" <d...@p...onet.pl>

> [...]
    > niż
    > wczoraj... ;-)
    > - ograniczenie do 2 SOP'ów bo starych zakładali za dużo, żeby Belkę

    Pewnie zeby był ruch w interesie. Przy okazji starego SO już nie otworzysz.
    A i jeszcze jedno wypłaty gotowki w Polsce na Visę Direct stały się
    bezpłatne, przynajmniej na razie.

    pozdrawiam
    as