  • 11. Data: 2010-07-02 12:46:47
    Temat: Re: eurobank w Policach-kpi sobie z klientów
    Od: "pmlb" <b...@d...pl>

    > Bareja dopiero teraz miałby tematy do swoich filmów. :)

    Niestety dzis zycie przeroslo wszelkie kabarety.
    Zrobienie kabaertu odzwierciedlajacego 100% realia obecne 30 lat temu
    odebrane by bylo za kiepski wymuszony na sile zart - w takiej polsce
    przyszlo nam zyc.
    Pmysl tylko: Kaczynski prawdopodbna przyczyna tragedi Smolenskiej - zostaje
    pochowany jak Krol na Wawelu! To 10 barei by nie zrobilo bo bylo by
    niesmaczne. Byle jaki polityk i jeszcze bardziej byle jaki prezydent ktory
    nawet hymnu nie znal, lezy na Wawelu... A to tylko jeden przyklad.

  • 12. Data: 2010-07-02 12:48:49
    Od: "pmlb" <b...@d...pl>

> [...]
    > Dla mnie zatrzymanie pieniędzy klienta (szanownego pana?, szanownego
    > klienta, klienta, któremu bank świadczy usługi?, któremu służy?) na
    > jedną godzinę (z tłumaczeniem -- system zawiesił się) już nie jest
    > do przyjęcia, zaś to, co Ty opisujesz, po prostu nie mieści się
    > w mojej głowie. :) Może ja mam za małą głowę? :)
    >
    > A może czyjeś głowy w EB powinna spaść... Znaczy... Zostać wyniesione w
    > górę?
    > (po obcięciu, powinny zostać zatknięte na tyczki górujące nad Policami)
    > Jak rozumiem -- w Policach nie ma ,,nadmiaru'' oddziałów EB...

    Tyle, ze jest maly problem.
    Odajac pieniadze do banku, przenosimy ich wlasnosc na rzecz banku. To sa
    pieniadze banku a nie wasze! Bank jedynie obiecuje ich wyplate na zadanie
    czy w jakies inej formi jak lokaty itp.
    Tak wiec nie widze tu zadnego bezprwanego dzialani czy uchybien.

  • 13. Data: 2010-07-02 13:56:43
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Fri, 2 Jul 2010 13:48:49 +0100, pmlb napisał(a):

    > Tyle, ze jest maly problem.
    > Odajac pieniadze do banku, przenosimy ich wlasnosc na rzecz banku

    ???

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 14. Data: 2010-07-02 14:32:50
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    Użytkownik " kz0" <k...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > 29.06 byłem w placówce. Powiedziała mi pani, że 2 najbliższe dni będzie
    > nieczynne. Dzisiaj tj. 2.06 byłem pewien, że pobiorę kasę. Niestety.
    > Kolejny raz zmieniona kartka na drzwiach, że dzisiaj nieczynne.
    > Najsmutniejsze to to, że pracownice nic nie robią popijając kawkę przy
    > otwartych drzwiach zaplecza. Dobrze, że jeszcze są przyjaciele,
    > pożyczyłem 100 zł do poniedziałku. Chyba trzeba będzie się rozejrzeć za
    > innym bankiem. Po niedzieli wstąpię do getin banku, nie pójdę przecież
    > do pko bp. Albo przeproszę mbank, bo nie zamknąłem u nich kont.
    > pozdrawiam Zenon

    Indolencja panuje w tym narodzie, ile km masz do Szczecina?:

    Centrum Handlowe Galaxy Aleja Wyzwolenia 18 pn-pt: 09:00-20:00
    sob: 10:00-19:00
    nd: 10:00-18:00
    Centrum Handlowe Turzyn Aleja Bohaterów Warszawy 42 pn-pt: 10.00-18.00
    sob: zamknięte
    nd: zamknięte
    al. Wojska Polskiego 15 pn-pt: 10.00-18.00
    sob: zamknięte
    nd: zamknięte
    al. Niepodległości 3 pn-pt: 09.00-18.00
    sob: 09.00-15.00
    nd: zamknięte
    ul. Jasna 1/17 pn-pt: 09.00-18.00
    sob: 09.00-15.00
    nd: zamknięte
    ul. Krzywoustego 71 pn-pt: 09.00-18.00
    sob: 09.00-15.00
    nd: zamknięte
    ul. Obrońców Stalingradu 2-3 pn-pt: 09.00-18.00
    sob: 09.00-15.00
    nd: zamknięte
    eurobank home Aleja Wojska Polskiego 42/5 pn-pt: 09.00-18.00
    sob: zamknięte
    nd: zamknięte

  • 15. Data: 2010-07-02 16:42:38
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    napisał w wiadomości news:i0kle9$a0e$1@inews.gazeta.pl...
    > "MarekZ" i0kjeq$251$...@s...cyf-kr.edu.pl
    > Wydumany? Więc może pożycz mi swoje pieniądze. Oddam Ci, gdy JA uznam
    > oddanie za stosowne. :) Wydumanym by był, gdyby go odesłano do innego
    > okienka w tym banku. (a i to -- moim zdaniem -- niezupełnie wydumanym)

    Ano wydumany.

    1. zobacz gdzie są Police (bo to jednak drugi skraj Polski i mozesz nie
    wiedzieć),
    2. zobacz ile jest placówek eurobanku w Szczecinie,
    3. zobacz ile jest km. z Polic do Szczecina,
    4. zobacz: http://police.pl/pcms.aspx?cid=231 ile linii autobusowych i to
    miejskich kursuje z Polic do Szczecina.

    Problem jest typu: Jak z Sopotu dojechać do Gdyni.

  • 16. Data: 2010-07-02 16:44:16
    Od: " " <k...@N...gazeta.pl>

    Eneuel Leszek Ciszewski <p...@c...fontem.lucida.console> napisał(a):

    > "zly" x...@p...fixed

    > A jak myślisz? Ma czy nie ma? Jeśli pożyczył od znajomych?
    > Łatwiej pożyczyć od znajomych czy łatwiej pobrać kartą?
    >
    > Ja karty [debetowej EB] nie mam, ale chyba kartą
    > nie można pobrać z oszczędnych. :)

    oto jaką odpowiedź otrzymałem z EB:

    Szanowny Panie,

    Uprzejmie informujemy, iż w związku z prowadzonymi pracami organizacyjnymi
    placówka w Policach przy ul. Wyszyńskiego 4G jest nieczynna. Za utrudnienia
    przepraszamy.

    Jednocześnie informujemy, że jeżeli jest Pan niezadowolony z oferty lub
    obsługi w Euro Banku istnieje możliwość złożenia reklamacji.

    Reklamacje można złożyć w następujący sposób:
    1) listownie na adres centrali: EuroBank S.A.
    ul. Św. Mikołaja 72
    50-126 Wrocław
    2) poprzez e-mail: i...@e...pl
    3) telefonicznie pod numerem telefonu 19000. Centrum Obsługi Klienta czynne
    jest przez 7 dni w tygodniu w godzinach 08:00 - 23:00
    4) w placówce Banku
    5) poprzez pocztę wewnętrzną serwisu eurobank online.

    W reklamacji prosimy o sprecyzowanie problemu i ewentualne sformułowanie
    swoich oczekiwań i roszczeń, a także o zawarcie danych kontaktowych (numeru
    telefonu bądź adresu korespondencyjnego, imię i nazwisko, numer PESEL). Każda
    reklamacja jest rozpatrywana maksymalnie w ciągu 14 dni roboczych, a o jej
    wyniku zostanie Pan poinformowany telefonicznie bądź drogą listowną.
    Z poważaniem
    Centrum Obsługi Klienta
    Euro Bank

  • 17. Data: 2010-07-02 17:33:48
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Marcin Wasilewski" i0l4tt$btc$...@n...task.gda.pl

    > Ano wydumany.

    > 1. zobacz gdzie są Police (bo to jednak drugi skraj Polski i mozesz nie wiedzieć),

    Jest ich cała masa w Polsce. :)

    > 2. zobacz ile jest placówek eurobanku w Szczecinie,
    > 3. zobacz ile jest km. z Polic do Szczecina,
    > 4. zobacz: http://police.pl/pcms.aspx?cid=231 ile linii autobusowych i to miejskich
    kursuje z Polic do Szczecina.

    Dobre do sygnaturki, ale nie wiem, jak wyrazić w kilku słowach. :)

    > Problem jest typu: Jak z Sopotu dojechać do Gdyni.

    Oczywiście, jeśli to te Police, można uznać, że nie jest to zabór
    mienia, ale na pewno nie jest to wydumany problem. :) Czy ten
    człowiek ma jeździć za bankiem jak nie przymierzając panienka
    za ukochanym, ;) którego traci? :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

    Właśnie piszę z Centrum miasta... Miastowego HotSpotu niemal nie ruszam.
    Korzystam z gościnności Esperanto Cafe. :) Jakiś przechodzący człowiek
    rozpoznał we mnie kogoś, kto wczoraj występował na estradzie w czasie
    spotkania wyborców z Kaczyńskim. :) HotSpot miastowy niby dobrze ,,nadaje'',
    ale jakoś nie mam na niego ochoty. :) Po uruchomieniu IE, powinna zgłosić
    się strona miastowa -- do logowania. Nie zgłasza się niestety. :) Po co
    czynić takie utrudnienia? :)

  • 18. Data: 2010-07-02 17:38:11
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    <k...@N...gazeta.pl> i0l510$6h0$...@i...gazeta.pl

    Dobrze, że nie napisał jakoś tak:

    > Jednocześnie informujemy, że jeżeli jest Pan niezadowolony z oferty lub
    + obsługi w Euro Banku istnieje możliwość złożenia rezygnacji.

> [...]

    > reklamacja jest rozpatrywana maksymalnie w ciągu 14 dni roboczych, a o jej

    Co więcej -- rozpatrywana jest/bywa wielokrotnie. :)

    > wyniku zostanie Pan poinformowany telefonicznie bądź drogą listowną.

    Po prostu -- EuroBank. :) Problem wychowania ludzi. Problem [nie]odpowiedzialności.
    :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 19. Data: 2010-07-02 17:42:34
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Borys Pogoreło" wwqb1fd6ilxa$....@4...net

    Oddając do banku? -- Tak. Ale czy wpłacając na SWOJE konto w banku? :)
    Bank prowadzi konto, ale to moje konto, nie banku. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 20. Data: 2010-07-02 17:45:31
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Marcin Wasilewski" i0l11n$8aq$...@n...task.gda.pl

    > Indolencja panuje w tym narodzie, ile km masz do Szczecina?:

    No właśnie -- ile? Ile to zmarnowanego czasu ile zmarnowanych nerwów,
    ile zmarnowanych pieniędzy? :) Da się to jakoś wyrazić w słowach?
    Bank prosi o coś -- może warto wyliczyć straty i zażądać od banku
    zadośćuczynienia? :)

    <k...@N...gazeta.pl> i0l510$6h0$...@i...gazeta.pl

    EB> W reklamacji prosimy o sprecyzowanie problemu i ewentualne
    EB> sformułowanie swoich oczekiwań i roszczeń,

    Proszącemu -- dać. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'