  • 1. Data: 2009-04-28 09:09:54
    Temat: ebgz aktywacja dostepu?
    Od: "Marcin K." <k...@g...com>

    22-ego czyli 6 dni temu zalozylem plan aktywny w BGZ. Tego samego dnia
    wyslalem wieczorem wniosek o dostep w ebgz. Do dnia dzisiejszego
    dostep mam nieaktywny.
    Teledezinformacja (w piatek 24-ego) mowiła ze nie moze konkretnie
    mojej osoby zidentyfikowac bo nie dostalem jeszcze numeru AKD ale ze
    dostep powinienem miec aktywny na pewno w ciagu doslownie kilku godzin
    albo po weekendzie bo to pracownik musi moj wniosek zaakceptowac.
    Dzisiaj znowu dzwonie ta sama spiewka o niemoznosci sprawdzenia mojego
    wniosku ale ze napewno za chwil kilka bedzie dostep aktywny. Na
    wyslana wczoraj prosbe e-mailem o informacje kiedy bede mogl sie
    dostac do sowjego rachunku - zero odzewu.
    Ja sie o ten rachunek nie prosilem, poniekad zostalem zmuszony, ale
    skoro juz to chcilabym byc sprawnie obslugiwany.
    Czy mam sie przyzwyczaic ze w tym banku takie procedury to norma i
    bede sie denerwowal przy kazdej probie kontaktu z nimi?

  • 2. Data: 2009-04-28 10:57:46
    Temat: Re: ebgz aktywacja dostepu?
    Od: "www772" <w...@p...onet.pl>

    Ja zakładałem w 20.04 późnym wieczorem i 22 w południe miałem dostęp.
    Zero problemów. Na infolinii dowiedziałem się, że dostęp aktywuje pracownik
    w oddziale w którym zakładałem konto.
    A dlaczego nie masz swojego AKD, ja swój dostałem od razu przy zakladaniu
    konta.

    --
    www772

  • 3. Data: 2009-04-28 12:28:53
    Od: "Marcin K." <k...@g...com>

    On 28 Kwi, 12:57, "www772" <w...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > w  oddziale w którym zakładałem konto.
    > A dlaczego nie masz swojego AKD, ja swój dostałem od razu przy zakladaniu

    Ten moj rachunek to niejako obowiazkowy dodatek do kredytu
    hipotecznego. "musialem" go wziac zeby marze na hipo miec nizsza o
    1%.
    W oddziale nie dostalem AKD bo podobno wtedy platny jest on 40zl.
    Dostane dopiero pocztą.
    Myslalem ze skoro juz musze miec to konto to bede je wykorzystywal,
    ale widze ze chyba jednak tego samego dnia co pensj ana nie wplynie
    zdecydowana jej wiekszosc wroci do mbanku a tam zostanie tylko tyle co
    na rate hipo i te 15 zl za obsluge.

  • 4. Data: 2009-04-28 17:20:45
    Od: "www772" <w...@p...onet.pl>

    AKD płatny? Niemożliwe, w toip nie ma takiej pozycji.
    Jest:
    "Udostępienie systemu bankowości teleofnicznej i internetowej" oraz "Dostęp ..
    (opłata miesięczna)" ale zarówno w planie aktywnym jak i internetowym są za
    darmo.
    Gdy zakładałem konto to dostałem AKD (9 cyfrowy) na karcie, ot tak luzem i kod
    PIN (8 cyfr) w zaklejonej kopercie. Karta Maestro i kody jednorazowe przyszły w
    sumie po około tygodniu (oczywiście osobno). Ja mam akurat plan internetowy,
    więc nie zamierzam płacić wiecej jak 2 zł/m-c.
    W sumie od dnia założenia do osiągnięcia pełnej funkcjonalności to 7 - 10 dni. -
    max 2 tyg. I to liczę oczywiście dostarczenie karty przez pocztę.
    Atakuj infolinię - jak cos popiepszyli to niech prostują.

    --
    www772

  • 5. Data: 2009-04-28 17:26:44
    Od: "www772" <w...@p...onet.pl>

    Przejrzałem toip.
    Za 40 zł to masz ekspresowy tryb wydania karty - bank nie wysyła pocztą tylko
    odbierasz w oddziale.
    Tak czy inaczej AKD to w oddziale.

    http://bgz.pl/dla_ciebie/bankowosc_elektroniczna/tel
    ebgz.html
    Jak rozpocząć korzystanie z TeleBGŻ?

    Wystarczy, że otworzysz konto osobiste z usługą TeleBGŻ a otrzymasz w Oddziale
    Banku "identyfikator AKD" (przeznaczony tylko dla Ciebie specjalny kod, który
    pozwoli systemowi zidentyfikować Cię jako Klienta naszego Banku) oraz 8-cyfrowy
    kod dostępu (PIN).

    --

    www772