    From: "Marcin K." <k...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: ebgz aktywacja dostepu?
    Date: Tue, 28 Apr 2009 05:28:53 -0700 (PDT)

    On 28 Kwi, 12:57, "www772" <w...@p...onet.pl> wrote:
    > Ja zakładałem w 20.04 późnym wieczorem i 22 w południe miałem dostęp.
    > Zero problemów. Na infolinii dowiedziałem się, że dostęp aktywuje pracownik
    > w  oddziale w którym zakładałem konto.
    > A dlaczego nie masz swojego AKD, ja swój dostałem od razu przy zakladaniu
    > konta.

    Ten moj rachunek to niejako obowiazkowy dodatek do kredytu
    hipotecznego. "musialem" go wziac zeby marze na hipo miec nizsza o
    1%.
    W oddziale nie dostalem AKD bo podobno wtedy platny jest on 40zl.
    Dostane dopiero pocztą.
    Myslalem ze skoro juz musze miec to konto to bede je wykorzystywal,
    ale widze ze chyba jednak tego samego dnia co pensj ana nie wplynie
    zdecydowana jej wiekszosc wroci do mbanku a tam zostanie tylko tyle co
    na rate hipo i te 15 zl za obsluge.