    From: "www772" <w...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: ebgz aktywacja dostepu?
    Date: Tue, 28 Apr 2009 19:20:45 +0200

    AKD płatny? Niemożliwe, w toip nie ma takiej pozycji.
    Jest:
    "Udostępienie systemu bankowości teleofnicznej i internetowej" oraz "Dostęp ..
    (opłata miesięczna)" ale zarówno w planie aktywnym jak i internetowym są za
    darmo.
    Gdy zakładałem konto to dostałem AKD (9 cyfrowy) na karcie, ot tak luzem i kod
    PIN (8 cyfr) w zaklejonej kopercie. Karta Maestro i kody jednorazowe przyszły w
    sumie po około tygodniu (oczywiście osobno). Ja mam akurat plan internetowy,
    więc nie zamierzam płacić wiecej jak 2 zł/m-c.
    W sumie od dnia założenia do osiągnięcia pełnej funkcjonalności to 7 - 10 dni. -
    max 2 tyg. I to liczę oczywiście dostarczenie karty przez pocztę.
    Atakuj infolinię - jak cos popiepszyli to niech prostują.

    --
    www772