  • 1. Data: 2009-04-27 19:22:51
    Temat: e-getin, promo 60+60 a karta - da się zrezygnować?
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    promocja getina ciekawa, ale karta zawadza
    czy da się w jakiś sposób z niej wymanewrować?

  • 2. Data: 2009-04-27 19:30:38
    Temat: Re: e-getin, promo 60+60 a karta - da się zrezygnować?
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "zlotowinfo" news:gt50ln$j57$1@inews.gazeta.pl

    > promocja getina ciekawa, ale karta zawadza
    > czy da się w jakiś sposób z niej wymanewrować?

    Przyjacielu!
    Właśnie sobie debatujemy na ten temat w... w sąsiednim temacie :)
    Przeglądałeś dzisiejsze posty? :)

    PS.
    Z naszych dyskusji na razie dochodzimy do wniosku, że da się wymanewrować z
    posiadania karty. W dniu jutrzejszym bądź pojutrze jeden z "naszych" będzie
    testował ów rezygnację organoleptycznie (a i może mi uda się zahaczyć na
    dniach o placówkę he he) :)

    PS2.
    A co do samej promo 60+60 to mam dwa pytania:
    1. W regulaminie ww. promocji pisze coś o karcie? Jak mnie pamięć nie myli
    nic tam nie ma ten temat.
    2. IMHO jak sama nazwa wskazuje w ww. promocji rekomendujemy założenie
    rachunku, zaś karta jest tylko dodatkiem do rachunku.

    A więc - raczej nie powinno być problemu.

    Pozdrawiam.

  • 3. Data: 2009-04-27 19:51:44
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> napisał w
    wiadomości news:gt506n$5pu$1@news.interia.pl...
> [...]
    > rachunku, zaś karta jest tylko dodatkiem do rachunku.
    >
    > A więc - raczej nie powinno być problemu.

    przepraszam
    byłem po południu w domu i dałem wszystkie na przeczytane
    a wieczorem w skrzynce list z getina

  • 4. Data: 2009-04-27 20:21:09
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "zlotowinfo" news:gt52br$sq1$1@inews.gazeta.pl

    > przepraszam
    > byłem po południu w domu i dałem wszystkie na przeczytane
    > a wieczorem w skrzynce list z getina

    Naprawdę nie ma za co przepraszać - grupa jest od tego, że by zadawać
    pytania i dyskutować :)
    A w moim poście jak zapewne zauważyłeś była taka mała nutka wesołej ironii
    :) - mam nadzieję, że nie jesteś urażony.
    Zaś co do samego listu od Getinu - domyślam się, że lekko ciśnienie skoczyło
    w górę :)

    PS. A jeszcze kilka dni temu miałem nadzieję, że getin nie wejdzie na
    ścieżkę takiej pazerności. Jak widać tam też mają "mądrych inaczej", którzy
    głupimi decyzjami potrafili rozwalić konkurencyjną ofertę... niestety.

  • 5. Data: 2009-04-27 21:06:49
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> napisał w
    wiadomości news:gt53bu$9kq$1@news.interia.pl...
> [...]
    > :) - mam nadzieję, że nie jesteś urażony.
    > Zaś co do samego listu od Getinu - domyślam się, że lekko ciśnienie

    o promocji 60+60 słyszałem wczesniej (czy ta co teraz to kolejny raz to
    samo?)
    w siedzibie sie dowiedzialem ze juz jej nie ma chyba ok. 12 kwietnia a
    lokaty teraz max to 4,5%

    chcialem zalozyc konto mamie w promo 60+60 i zalozyc lokaty jej
    w "banku" kobitka powiedziała że o dzis na 3mc jest 4,5%
    sądząc że faktycznie się skończyła wrzuciłem kaskę do noble

    ale naszło mnie i zadzwoniłem do getina
    no i wyszło szydło z worka, procent jest aktualny na stronie
    tylko że wtedy już mnie ti nie interesowało
    ale nie spytałem o promo 60+60

    bank ten jak powiedzieli działa na franczi coś tam
    ludzie kompletnie nie zorientowani co "sprzedają"

  • 6. Data: 2009-04-27 21:22:30
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "zlotowinfo" news:gt56ol$o5g$1@inews.gazeta.pl

    > bank ten jak powiedzieli działa na franczi coś tam
    > ludzie kompletnie nie zorientowani co "sprzedają"

    I to co tutaj napisałeś w pełni wyjaśnia pospolite jaja, których opis
    zaserwowałeś nam w swoim ostatnim poście.
    Już taki "urok" placówek francowatych (i nie tylko w getinie), że obsługa
    jest tylko od tego, że by była (to taka inna forma PRLowskiej zasady - czy
    się stoi, czy się leży... he he), natomiast poziom jej wiedzy jest znikomy
    albo żaden (niestety).

    Poniżej pozwolę sobie zaprezentować obecną ofertę, która prezentuje jakich
    "mędrców" tam mają do obsługi klienta:
    1. Lokaty, które podobno mają tylko na 3% z haczykiem:
    http://www.depozyty.getinbank.pl/oprocentowanie.html

    2. Promocja, która podobno się skończyła:
    http://www.depozyty.getinbank.pl/promocje.html opis ww. promocji znajduje
    się na dole strony
    http://www.depozyty.getinbank.pl/pdf/regulamin60.pdf odnośnik do regulaminu,
    w którym jak byk pisze, że promo trwa do końca grudnia...

    PS. To tylko moje luźne przemyślenia, ale jeżeli "na górze" w bankach
    zasiadają ludzie z taką samą wiedzą i podejściem jak zaprezentowani przez
    zlotoinfo pracownicy, to się nie dziwię, że ten cały system za
    przeproszeniem pierd... i teraz mamy kryzys...

  • 7. Data: 2009-04-28 06:25:57
    Od: Marcin Lubojański <k...@o...pl>

    Valdi.Pavlack wrote:

> [...]
    > http://www.depozyty.getinbank.pl/pdf/regulamin60.pdf odnośnik do regulaminu,
    > w którym jak byk pisze, że promo trwa do końca grudnia...

    A na stronie www już pisze że do końca czerwca :D

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    jędrny biust