  • 1. Data: 2009-04-28 11:07:21
    Temat: POLBANK i ukryte lokaty ?
    Od: "HAL" <i7i@@onet.pl>

    Mam u nich lokatę 'Eldorado' na 70k i mam dostęp do konta przez internet.
    Niestety NIE mam możliwości podglądu tej lokaty .... bank mi tłumaczy że to
    lokata promocyjna i nie mozna w intrnecie jej podglądnąc jedynie osobiście w
    banku lub przez infolinię .........................hm ......ciekawe nie ??
    ..............nie mogę w internecie zobaczyć własnych środków zdeponowanych
    u nich .... to po co mi to konto internetowe.

    Ponadto jak wiadomo oni NIE MAJĄ gwarancji poskiego funduszu gwarancyjnego
    ...................... to wszystko wygląda mi dziwnie troszeczkę i nie wiem
    czy powerzyć im następne 70k ktore mam wolne od 30.04

    co radzicie

    ????

  • 2. Data: 2009-04-28 11:09:17
    Temat: Re: POLBANK i ukryte lokaty ?
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "HAL" <i7i@@onet.pl> napisał w wiadomości
    > co radzicie

    jak najdalej od tego dziwnego banku

  • 3. Data: 2009-04-28 11:28:10
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "HAL" <i7i@@onet.pl> wrote in message news:gt6o1f$j61$1@news.onet.pl...
> [...]
    > ...................... to wszystko wygląda mi dziwnie troszeczkę i nie
    > wiem czy powerzyć im następne 70k ktore mam wolne od 30.04

    skoro twój stopień nerwowości wzrósł z powodu braku informacji o lokacie w
    necie to polecam wycofać sie z tej "inwestycji".

    george

  • 4. Data: 2009-04-28 11:30:57
    Od: k...@o...pl

    On 28 Kwi, 13:07, "HAL" <i7i@@onet.pl> wrote:
> [...]
    > banku lub przez infolinię .........................hm ......ciekawe nie ??
    Ja widzę eldorado al;e nie w lokatach tylko w rachunkach jako
    "rachunek lokaty", jest kwota ale nie ma szczegółów np. daty
    naliczania odsetek (są naliczane co miesiąc i przelewane na rachunek
    gotówkowy, tutaj też widać ile pobrali belki)

    Co do gwarancji to zależy czy ktoś bezgranicznie ufa polskiemu BFG a
    nie ufa greckiemu czy tez uważa, że "jeden pies".

    Polbank podaje także procedurę (powiedzmy) odzyskiwania środków gdyby
    zaszłą taka konieczność, mało który bank to podaje, polski BFG podaje
    spis innych instytucji gwarancyjnych na świecie i jest tam także
    Hellenic Deposit & Investment Guarantee Fund (do którego należy
    Polbank).

    Ewentualnie możesz rozważyć zdywersyfikowania środków pomiędzy różne
    banki jeśli uważasz, że jest to wskazane.

    Jednak Eldorado to obecnie jedna z lepszych ofert, oprocentowanie
    nadal 7%, możliwość częściowej wypłaty, wypłata środków co miesiąc i
    możliwość zerwania lokaty co miesiąc bez utraty odsetek. Lokata tylko
    na 4M jeśli ktoś uważa, że koniec roku/początek 2010 jest niepewny to
    też będzie to dla niego zaleta, jeśli ktoś chce na dłużej bo liczy na
    dalszy spadek oprocentowania depozytów i umacnianie się złotego w
    skali roku to "tylko 4M" będą wadą.

  • 5. Data: 2009-04-28 11:47:48
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "HAL" news:gt6o1f$j61$1@news.onet.pl

    > co radzicie

    http://lokaty.open.pl/ ?

    A wybór która z nich będzie dla Ciebie najlepsza pozostawiam Tobie.

  • 6. Data: 2009-05-01 12:04:08
    Od: Radzik <r...@r...pl>

    zlotowinfo pisze:
    > jak najdalej od tego dziwnego banku
    a który bank w Polsce nie jest dziwny? Każdy ma swoje wady, ale
    Polbankowego konta nie nazwałbym internetowym...