  • Data: 2015-01-15 14:15:34
    Temat: Re: dobicie frankowców
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 15.01.2015 13:10, J.F. pisze:

    > Choc porownanie pechowca z 2008 tez moze byc ciekawe, co umowe podpisal
    > gdy frank byl chwilowo ponizej 2zl.

    Ja przewalutowałem jak był w okolicy 3PLN (zaraz potem przestali w ogóle
    dawać we frankach).

    Jak sobie kiedyś (przy nieco wyższych stopach złotówkowych) liczyłem, to
    miałbym gorzej jak w złotówkach jakby kurs przekroczył 7zł.

    Tak czy inaczej gorąco namawiam do bojkotu szwajcarskich produktów!

    Po co komu jakaś zafajdana milka?

    --
    Boga prawdopodobnie nie ma.
    A teraz przestań się martwić