  • Data: 2015-01-15 17:34:13
    Temat: Re: dobicie frankowców
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "MarekZ" napisał w wiadomości grup

    >Zakładając, że to co mamy teraz jest nowym kursem równowagi (a obrót
    >jest

    Nie zakladalbym ze to jest kurs rownowagii. Poczekajmy miesiac, dwa,
    trzy, az sie ustabilizuje.
    Stabilizacja moze miec dwa szczeble:
    a) ustabilizowanie chf do eur/usd
    b) ustabilizowanie pln do eur/usd - bo zaloze sie, ze teraz zlotowka
    zachwieje sie sporo.

    >olbrzymi w okolicy 4,256-4,30 CHFPLN) to był to FATALNY wybór.

    Albo i nie, bo jak zaciagnales w 2004, to kurs najpierw spadal, caly
    czas placiles mniejsze odsetki, czasem znacznie mniejsze, a przez te
    10 lat to czesc juz splaciles ...

    >Zurych był na prawie -15% rano, ale oni się podniosą. Zobaczcie co
    >taka mała Szwajcaria może zrobić tym całym rynkom... :D

    Szwajcarska gielda to chyba najmniej istotna - pytanie ile bankow,
    funduszy itp gralo na znizke, czy zwyczajnie mialo ulokowane aktywa w
    innych walutach, a teraz sie przekreci ... a czy kraje sie nie
    przekreca ? Taka Grecja, Hiszpania ...

    >Wiecie, że wprowadzili -0,75% stopę depozytową?
    >Czyli kupujcie sobie CHF w cholerę ile chcecie, my wam wydrukujemy,
    >ale jak chcecie u nas to trzymać to dopłacajcie. I co ta EU może
    >zrobić, no co? :)

    Moze nalozyc sankcje :-)

    Ale swoja droga - czy ktos sie orientuje jak wyglada polityka emisyjna
    euro ? Kiedy sa kreowane nowe pieniadze ?

    J.