  • Data: 2015-01-15 17:52:33
    Temat: Re: dobicie frankowców
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-01-15 o 17:21, J.F. pisze:
    > Ale przydałby sie drugi kolega, ktory zaciągnął w 2008 800 tys pln
    > kredytu na dom dla porownania.
    > Czy on :
    > a) nie placił co miesiac i tak wiekszej raty od "frankowca".
    > b) nie podniesli mu raty po 2008 sporo, bo WIBOR wzrosl.
    > c) nie musial doplacic, bo po 2008 wartosc jego nieruchomosci w PLN tez
    > spadla i przestala stanowic zabezpieczenie kredytu. (mniej niz przy
    > franku, ale jednak)

    ciach

    Nie zapominajmy o jeszcze jednej rzeczy.
    Wielu nie dostałoby kredytu w złotówkach bo nie miało zdolności
    kredytowej. Nie da się teraz wycenić takich rzeczy jak nowa praca bez
    dojeżdżania, przedszkole na miejscu itd.

    Tak jestem zadłużony na 1/3 obecnie wartości nieruchomości.
    Ustawiłem sobie możliwie niską ratę z możliwością wcześniejszych spłat.
    Nie jestem przerażony.
    Moja nieruchomość podrożała o 100% przez ten czas. Nawet jak kurs poleci
    na łeb... tfu to i tak to była bardzo rozsądna decyzja.
    Mogłem klepać biedę i żebrać o zasiłki od państwa.