  • Data: 2019-08-02 18:06:15
    Temat: Re: depozyt ponad inflację?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 2 Aug 2019 17:45:22 +0200, Szymon napisał(a):

    > Mają konkretne artykuły, ale szczegółów nie znam. Poszukaj w Google i
    > daj znać.

    > Szacunki w odniesieniu do statystycznego Kowalskiego.

    Ile tam jest statystycznie - 12 litrow alkoholu ?
    Liczac 20 zl za pol litra wodki ... no, 1200 rocznie, 100 zl
    miesiecznie.
    A to jest 7% wydatkow, a Ty mowisz ze nie da sie 1000 zl karta :-)

    Swoja droga - to jest ponad butelka wodki na tydzien ... kto tyle
    pije, a w zasadzie 2 razy wiecej, bo bez dzieci i czesci kobiet
    Chyba, ze to butelka piwa dziennie ... uzbiera sie jakos podobnie.

    Tyle ze do tego sa jeszcze papierosy ... paczka chyba juz ponad 15zl
    kosztuje, a palacz wypala jedna dziennie

    > Ja nie ;-)
    > Jest takie powiedzenie: gdy idziesz z psem na spacer to każdy z was ma
    > statystycznie trzy nogi ;-)

    Ale tlok w MD i KFC jest.

    > Odnosząc do inflacji - Ty powiesz: coś mało mam tych nóg - TVP kłamie!
    > Pies powie: a w cholerę mam tych nóg. TVP kłamie! GUS powie: średnia
    > liczba nóg na spacerze - 3.

    Co by nie mowic - ziemniaki podrozaly bardzo, jablka sporo, maslo
    bardzo, chleb ... mozna dyskutowac ... ale wychodzi na to, ze wiecej
    wydajemy na wodke niz na maslo :-)

    J.