  • Data: 2019-08-02 22:49:36
    Temat: Re: depozyt ponad inflację?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 02 Aug 2019 22:05:11 +0200, Kamil Jońca napisał(a):

    > Na rok? Pamiętaj, że w to się wliczają 'piwa do grila', 'wina yuppies'
    > i inne takie. 55 butelek na rok to jest ~ flaszka na weekend. Spokojnie
    > uwierzę.

    juz ta flaszka na weekend bylaby zaskakujaca, bo co - co tydzien
    zalewanie paly, zadnego weekendu odpoczynku ?
    Z drugiej strony mozna to wyrobic pijac np jedno piwo dziennie.
    Zadne pijanstwo.

    Ale:
    -dzieci nie pija,
    -kobiety ... powiedzmy ze statystycznie 1/3 z tego.
    -ja ... niech bedzie ze 1/3, choc chyba mniej,

    Wychodzi mi na to, ze Ty obalasz flaszke co drugi dzien, na przemian z
    kilkoma piwami na kaca :-)

    Hm, nie doceniam wsi, gdzie moze rano sa dwa piwa,
    a wieczorem flaszka ?
    Czy Polacy po francusku - codziennie szklanka wina ..

    J.