  • Data: 2019-08-02 17:45:22
    Temat: Re: depozyt ponad inflację?
    Od: Szymon <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-08-02 o 16:43, J.F. pisze:
    > A co konkretnie w tych koszykach jest,
    > czy tak sobie branzami operuja ?

    Mają konkretne artykuły, ale szczegółów nie znam. Poszukaj w Google i
    daj znać.

    > Istotnie dosc sporo ... czy to jest jakas srednia ze spoleczenstwa ?

    Szacunki w odniesieniu do statystycznego Kowalskiego.

    > Wszyscy korzystaja ... patrzac po MacD :-)

    Ja nie ;-)
    Jest takie powiedzenie: gdy idziesz z psem na spacer to każdy z was ma
    statystycznie trzy nogi ;-)

    Odnosząc do inflacji - Ty powiesz: coś mało mam tych nóg - TVP kłamie!
    Pies powie: a w cholerę mam tych nóg. TVP kłamie! GUS powie: średnia
    liczba nóg na spacerze - 3.

    Jak napisałem to tzw. efekt cappuccino.