  • Data: 2019-08-02 14:42:54
    Temat: Re: depozyt ponad inflację?
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-08-02 o 12:07, Szymon pisze:

    > Bez względu na to, jak bardzo będziemy eksponować naszą cechę narodową -
    > marudzenie - nie da się ukryć, iż wielu ludziom żyje się lepiej niż 10,
    > 20 czy 30 lat temu.
    >
    > Oczywiście oczekiwanie, iż inflacja wyliczona przez GUS pokryje się
    > idealnie z wydatkami konkretnej osoby jest irracjonalna. Jeśli tak by
    > się stało to przypadek - nic więcej. Każdy ma trochę inne potrzeby.
    > Zatem w jego prywatnym koszyku inflacyjnym są inne produkty niż w
    > GUS-owskim.

    Nie wiem co jest w GUSowskim koszyku, ale w moim było to
    co u każdego prawie, więc większość odczuje to co ja.
    Ale rozumiem statystykę i nie mam specjalnie żalu - zastanawia
    mnie zawsze ta stała zależność. Jak by nie liczyli i co wkładali do koszyka,
    to inaczej rosną wszelkie należności związane z inflacją.