  • Data: 2019-05-21 16:39:57
    Temat: Re: debetówka z Santandera
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 21 maja 2019 15:52:28 UTC+2 użytkownik Akarm napisał:

    > Nie, nie nie!
    > Ja już nie chcę znowu wkręcić się w dodatkowe konta. Przetestowałem
    > kilkanaście banków i mam dość.
    > Pozostało mi jeszcze wymiksowanie się tylko z PeKaO SA. Bo tam muszę
    > osobiście jechać, i to tylko do odległego teraz od mojego domu oddziału.
    > Może doczekam czasów, kiedy będę mógł to zrobić zdalnie? ;)

    A widzisz, milek jest tak milutki, że nigdzie nie musisz łazić (choć jak ładna pogoda
    to warto, trafiają się ładne panie ;)
    Umowę przywozi kurier, od razu razem z debetówką (takiego luxusu nigdzie indziej nie
    miałem) - a wypowiedzenie też kliknięciem przez net.
    No i pieniądze rozdają.
    Mają też program poleceń, jak się zdecydujesz to daj znać ;>