  • Data: 2019-05-27 10:24:44
    Temat: Re: debetówka z Santandera
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 27.05.2019 o 09:02, J.F. pisze:
> [...]
    z czekiem w portfelu/wizytowniku "na wszelki wypadek", grezba nosić debetówkę albo
    komórę z androidem/iosem.

    > Czytajac dalej ... i po co kombinowac z blikiem, skoro mozna nosic
    > karte :-)

    (...)

    > budki dawno nie widzialem ...

    Budek nie ma.

    > No coz, dzieciom na kolonie moze sie przydac.
    >
    > Wychodzi na to, ze ten blik jakis niedorobiony :-)

    Ale kody blik czy "czeki"? Czeki są dobre, żeby właśnie dzieciom (czy
    komuś jednorazowo, bo dzieciom to można karty rozdać) wysłać szybko kasę
    z odbiorem w bankomacie.

    A blik jako taki, czyli płacenie/podejmowanie gotówki kodami
    generowanymi na miejscu telefonem, to głównie bajer. Chyba, że się
    boisz, że bankomat kartę ukradnie.

    Tak samo nfc zamiast karty - niby fajne, ale sporo terminali nie
    przyjmuje i bez karty dupa.

    MJ