  • Data: 2019-05-21 16:37:43
    Temat: Re: debetówka z Santandera
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 21 maja 2019 15:45:43 UTC+2 użytkownik RobertS napisał:
    > zapytałem na czacie:
    >
    > 1. w pierwszym miesiącu karta jest bezpłatna,
    > 2. od drugiego opłata 3 zł nawet jeżeli karta nie zostanie aktywowana,
    > klient jej nie otrzyma (powinna dojść w 7-14 dni)

    Hmm, to się nie da zrobić numeru jak w mBąku ;>
    A tam można, bo:
    - karta jest bezpłatna w miesiącu zamówienia oraz w następnym, jeśli zamówiłeś do 15
    dnia miesiąca,
    - karta jest bezpłatna w miesiącu zamówienia oraz w następnym i jeszcze w następnym,
    jeśli zamówiłeś po 15 dniu miesiąca,
    - do jednego konta można mieć jedną kartę visa oraz jedną mc (tzn. to jest bezpłatne
    minimum zawsze i dla każdego, ja mam np. jeszcze drugą MC z WOŚP),

    więc zamawiamy sobie po 15 visę, jak przychodzi to aktywujemy, w następnym miesiącu
    po 15 zamawiamy mc, jak przyjdzie to aktywujemy mc i zastrzegamy visę, w następnym
    miesiącu zamawiamy po 15 visę itd.
    W ten sposób mamy zawsze bez opłat jedną aktywną kartę.

    Ciekawe po jakim czasie by się zorientowali ;>
    A może było takich dowcipnisiów sporo, skoro wprowadzili nowy typ konta, gdzie KD
    jest darmowa po 1 pyku/mc?

    Wczoraj rzutem na taśmę dostałem jeszcze kolekcjonerską debetówkę kompakt finanse -
    tym razem, zamiast zamawiać duplikat, zastrzegłem kartę oranżadową i zamówiłem nową.
    Bo jak po 15 kwietnia zamówiłem duplikat, to przyszedł z tym samym numerem, nową
    datą, ale ze starym wizerunkiem. A na drugi eksperyment z duplikatem już nie miałem
    czasu, bo już na miesięcznym wypowiedzeniu jestem - było to konieczne, bo dostałem
    list od banku z wypowiedzeniem dwumiesięcznym. Przy okazji mam nadzieję na 120zł
    bonusu - żona już dostała 110zł.

    To pierwsze wiśnie/orzeszki za zamknięcie konta - jak je w sumie nazwać?
    Bo za niezamykanie premie już dostawałem (np. citek proponował żonie kolejne 50zł za
    niezamykanie KK, ale nie dała się namówić - hmm, trzeba by dokładnie sprawdzić, czy
    wychodzi, że chyba bardziej opłaca się zamknąć - bo powiedzmy 50zł co 4 miesiące
    dałoby się wyciągać, a za nową kartę jest ok. 400 - a karencja obecnie to początek -
    a, no właśnie, albo 2017 albo 2018. Hmm, a może sobie kliknąć wypowiedzenie dla mojej
    KK citka? W sumie zawsze można wycofać, a może coś się uda ugrać? Stówki, czy nawet
    50-tki na ulicy nie leżą...).

    > 3. nie dopytałem jak się zmienia na 5 zł lub 0 zł przy 5 transakcjach...

    Pewnie w ST można.