  • 1. Data: 2019-05-17 20:44:19
    Temat: debetówka z Santandera
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    może się orientujecie:

    za debetówkę w Santanderze
    3 zł opłaty stałej lub 5 zł jeżeli nie zrobi się min. 5 transakcji, ale
    czy ww. opłaty obowiązują również w przypadku karty, która nie została
    aktywowana?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 2. Data: 2019-05-18 09:20:29
    Temat: Re: debetówka z Santandera
    Od: ń <...@...n>

    No na pewno defaultowo naliczają.
    Pewnie można pójść powiedzieć "nie dostałem, nic nie przyszło" to może (?) odliczą.

  • 3. Data: 2019-05-18 12:41:34
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2019-05-17 o 20:44, RobertS pisze:
> [...]
    > 3 zł opłaty stałej lub 5 zł jeżeli nie zrobi się min. 5 transakcji, ale
    > czy ww. opłaty obowiązują również w przypadku karty, która nie została

    Rozumiem, że to o opłatach to taki skrót myślowy?
    Bo można wybrać jedną z dwóch opcji:
    1. Zawsze 3 zł miesięcznie.
    2. Bezpłatna, pod warunkiem min. 5 transakcji. W przeciwnym wypadku 5 zł.
    Chyba najlepiej będzie zadać to pytanie obsłudze w placówce banku,
    przynajmniej u mnie panie są dobrze zorientowane i podpowiadają
    najkorzystniejsze rozwiązania.
    Telefon na infolinię kosztuje, niedawno się przekonałem. ;)
    O karcie się nie wypowiem, bo debetówkę w Santander mam bezwarunkowo
    bezpłatną po przeniesieniu jej z Deutsche Banku. Do tej pory przydała mi
    się dwa razy: raz wpłacałem i raz wypłacałem ze ściany. Do zakupów
    używam kredytówki 1-2-3. :)

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl

  • 4. Data: 2019-05-18 18:24:50
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2019-05-18 o 12:41, Akarm pisze:

> [...]
    > bezpłatną po przeniesieniu jej z Deutsche Banku. Do tej pory przydała mi
    > się dwa razy: raz wpłacałem i raz wypłacałem ze ściany. Do zakupów

    A Ty nie skarżyłeś się tu, że kredytówka to "zło",
    które powoduje nadmierne wydatki i że się pozbyłeś kredytówki?

  • 5. Data: 2019-05-18 19:12:47
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2019-05-18 o 18:24, cef pisze:

    > A Ty nie skarżyłeś się tu, że kredytówka to "zło",
    > które powoduje nadmierne wydatki i że się pozbyłeś kredytówki?

    Tak jest! To ja. :)
    Skusiłem się, to był podszept diabła? A inicjały jego to MR. Dał tu link
    do promocji. ;)
    Tym razem obiecałem sobie, że już na pewno będę pilnował budżetu
    solidnie, czyli wydatki kartą kredytową będą od razu odzwierciedlane
    wpłatą na osobne konto oszczędnościowe. Ale co z tego? I tak czasem nie
    mogę się powstrzymać przed nadmiernymi wydatkami. Tłumaczę sobie, że
    przecież najwyżej w następnym miesiącu wydam mniej. :D
    Cholerny plastik...

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl

  • 6. Data: 2019-05-18 21:22:27
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Hmm, a ta Twoja debetówka to na pewno bezpłatna? Przecież zmieniłeś typ konta z ex-db
    na KJC. Lepiej sprawdź.
    Pań też nie chwal, tą Twoją możesz opitolić za ściemę, że kasa będzie płatna dla
    wszystkich - czas mija a dla kont ex-db zmian nie ma...
    Zaś na infolinię dzwoni się na 61... a nie na 0801...

  • 7. Data: 2019-05-18 22:42:00
    Od: Akarm <a...@w...pl>

> [...]
    wszystkich - czas mija a dla kont ex-db zmian nie ma...
    > Zaś na infolinię dzwoni się na 61... a nie na 0801...

    Moja debetówka na pewno jest bezwarunkowo bezpłatna.
    Wiem, bo mam. :)
    I to od kilku (2, może 3?) miesięcy, po zmianie konta i wymianie karty
    IQ Deutsche Bank.
    Nie wywołuj wilka z lasu, wypada się cieszyć, że jeszcze nie ruszyła
    akcja ujednolicania kont.
    Ja jestem ciekaw, czy za dwa lata (mija mi ważność karty debetowej) będą
    chcieli wypowiedzieć warunki umowy o kartę debetową, czyli dożywotnią
    bezwarunkową bezpłatność, z którą przejęli moje konto.

    Nic nie wiem o jakichś numerach 801. Dzwoniłem na 61 81 19999.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl

  • 8. Data: 2019-05-19 14:31:28
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]

    > Chyba najlepiej będzie zadać to pytanie obsłudze w placówce banku,
    > przynajmniej u mnie panie są dobrze zorientowane i podpowiadają

    wiem, że na infolinię mogę zawszę zadzwonić lub pójść i zapytać, ale
    zadałem pytanie tutaj, może ktoś ma wiedzę czy bank naliczy opłatę za
    nieaktywną debetówkę?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 9. Data: 2019-05-19 21:27:50
    Od: ń <...@...n>

    Napisałem już, że naliczy, natomiast pytanie co później.

    -----

  • 10. Data: 2019-05-19 21:45:34
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2019-05-19 o 21:27, ń pisze:
    > Napisałem już, że naliczy, natomiast pytanie co później.

    ok, a co miałoby być później?

    albo będę z niej korzystał albo zamykam...bez sensu mieć kartę, z której
    się nie korzysta i za nią płacić

    --
    pozdrawiam
    RobertS