  • Data: 2019-05-21 18:00:22
    Temat: Re: debetówka z Santandera
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "RobertS" napisał w wiadomości grup
    W dniu 2019-05-18 o 12:41, Akarm pisze:

    >wiem, że na infolinię mogę zawszę zadzwonić lub pójść i zapytać, ale
    >zadałem pytanie tutaj, może ktoś ma wiedzę czy bank naliczy opłatę za
    >nieaktywną debetówkę?

    Nowa, przedluzona ?

    Do mnie debetowka nie dotarla, wiec bank wyslal nowa, z nowym numerem
    i naliczyl 3 zl za nowa i jakis ulamek za stara.
    Reklamacja w toku, ale czemu tak ?

    Po miesiacu przyslal SMS, ze moze chcialbym na nowej karcie zmienic
    sposob pobierania oplaty, no bo domyslnie to 3 zl/mc :-)
    No coz ... nowa.

    J.