  • Data: 2019-05-21 01:09:57
    Temat: Re: debetówka z Santandera
    Od: Akarm <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-05-20 o 22:35, RobertS pisze:

    > ale kogoś faktycznie obciążyli opłatą za kartę, której nie aktywował czy
    > to jedynie domysły?

    Nie wydaje mi się, żeby ktoś tutaj miał taka wiedzę.
    Albowiem jeśli ktoś ma kartę (jakąkolwiek), to najpewniej aktywną.
    Bo kartę bierze się wtedy, kiedy wydaje się ona użytkownikowi przydatna.
    Ja nie bardzo wyobrażam sobie zamówienie usługi, z której nie mam ochoty
    korzystać.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl