  • 11. Data: 2004-03-10 08:43:02
    Temat: Re: debet.
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    napisał w wiadomości news:c2kjdv$abv$1@news.onet.pl...

    > P.S. Calkiem ladnie dziala debecik w Inteligo. Chwala sie ze juz po
    > pierwszej wplacie - ale to musi chyba byc od pracodawcy ;)

    Niekoniecznie - mi dali po wpywie z US :) ale jak robilem transfer pomiedzy
    wlasnymi kontami to pisalo mi slodko "Nie masz zdolnosci kredytowej" ;)

    Ew debet można wziąć pod zastaw lokaty w Citi.

    --
    JaKi

  • 12. Data: 2004-03-19 23:55:40
    Od: "Maarcel [Lodz]" <a...@...stopce>

    >Czy jest bank który przy założeniu w nim konta oferuje automatycznie
    >możliwość skorzystania z debetu na koncie? Chodzi mi o to czy w jakimkolwiek
    >banku mogę założyć konto i wpłacić nań np.500 pln a następnego dnia móc
    >wypłacić 1000 pln? Nie chodzi mi o te konkretne kwoty, tylko o zasadę...
    >
    >kaka

    PEKAO SA oferuje w Eurokoncie automatyczny overdraft w wysokosci 300
    pln. Warunkiem skorzystania z overdraftu jest wplyw srodkow na
    rachunek i odczekanie 1 dnia, aby overdraft sie automatycznie
    uaktywnil.

    tak wiec zakladasz rachunek, wplacasz 500 pln, a nastepnego dnia
    wyplacasz 800 pln.

    Pozdrawiam i zapraszam do PEKAO SA
    V O/Łódź

    Marcin "Maarcel" Antczak
    m a n t c z a k (malpa) o p . p l

  • 13. Data: 2004-03-19 23:58:15
    Od: "Maarcel [Lodz]" <a...@...stopce>

> [...]
    >uaktywnil.
    >
    >tak wiec zakladasz rachunek, wplacasz 500 pln, a nastepnego dnia

    Dodam jeszcze tylko ze overdraft musi zostac splacony w terminie 30
    dni, jezeli po tym czasi to nie nastapi, zostanie on automatycznie
    zamkniety.

    Marcin "Maarcel" Antczak
    m a n t c z a k (malpa) o p . p l