  • 1. Data: 2004-03-09 07:21:30
    Temat: Kredyt - tradycyjne pytanie
    Od: Pa_K <p...@p...onet.pl>

    Jeszcze jedna próba:

    Gdzie?
    :)

    Kto aktualnie oferuje najlepsze warunki kredytu w kwocie około 40 000 zł?
    No i - jaka forma tego kredytu: kredyt hipoteczny, pożyczka hipoteczna,
    jakaś inna? Co najłatwiej załatwić tak, by były najkorzystniejsze warunki?
    Aha: 40kg zł ma być w złotówkach (chyba, że naprawdę lepiej jest w czym
    innym brać).

    Mi najbliżej do mB, ale to chyba jednak się nie opłaca :(

    pzdrw
    PK

  • 2. Data: 2004-03-09 07:24:55
    Temat: Re: Kredyt - tradycyjne pytanie
    Od: t...@p...onet.pl

> [...]
    > innym brać).
    > Mi najbliżej do mB, ale to chyba jednak się nie opłaca :(

    Rozumiem, że na zakup/budowę mieszkania. Tylko kredyt hipoteczny, pozyczka jest
    droższa. Polecam Kredyt Bank lub PKOBP. Tensor1

  • 3. Data: 2004-03-09 08:25:48
    Od: Pa_K <p...@p...onet.pl>

    t...@p...onet.pl wrote:

    > Rozumiem, że na zakup/budowę mieszkania. Tylko kredyt hipoteczny, pozyczka jest
    > droższa. Polecam Kredyt Bank lub PKOBP. Tensor1

    Dobrze rozumiesz :)
    Z Twojej odpowiedzi wnioskuję, że nic się nie zmieniło na rynku od
    pewnego czasu. Myślałem, że może pojawiły się jakieś nowe propozycje.

    Dzięki

  • 4. Data: 2004-03-09 11:11:50
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    c2jupp$do4$...@n...onet.pl,
    Pa_K <p...@p...onet.pl>:

    > Dobrze rozumiesz :)
    > Z Twojej odpowiedzi wnioskuję, że nic się nie zmieniło na rynku od
    > pewnego czasu. Myślałem, że może pojawiły się jakieś nowe propozycje.
    >
    > Dzięki

    Z tego co wiem od znajomych, ktorzy biora takie kredyty i sprawdzali te
    oferty, to potwierdza sie informacja Tensora do potęgi pierwszej.

    --
    Robert

  • 5. Data: 2004-03-09 13:15:48
    Od: Pa_K <p...@p...onet.pl>

    RobertSA wrote:

    > Z tego co wiem od znajomych, ktorzy biora takie kredyty i sprawdzali te
    > oferty, to potwierdza sie informacja Tensora do potęgi pierwszej.

    Dzięki.
    ATPO rozumiem, że Tensor jest do potęgi pierwsze (tensor1), a nie
    informacja sprawdza się do potęgi pierwszej ;)

  • 6. Data: 2004-03-11 11:37:21
    Od: h...@p...onet.pl

> [...]
    >
    > Z tego co wiem od znajomych, ktorzy biora takie kredyty i sprawdzali te
    > oferty, to potwierdza sie informacja Tensora do potęgi pierwszej.

    Ja też z własnego doświadczenia polecam kredyt w PKO BP. Pozdrawiam!