  • 1. Data: 2004-03-09 06:27:48
    Temat: Jak sie wplaca pieniadze na poczcie ?
    Od: "Fantom" <s...@u...poczta.onet.pl>

    Jest to chyba grupa najbardziej zblizona do pytania : wczoraj wplacilem na
    czyjes konto pieniadze na poczcie. No i wlasnie patrze, ze z 4
    samokopiujacych sie kwitkow gosciu oddal mi az 3 ! Czy to nie za duzo ? Mam
    nadzieje, ze sie nie pomylil ta kasa dotrze a nie za miesiac dowiem sie, ze
    zrobil blad.

    Tak swoja droga ile idzie kasa z poczty na konta bankowe ?

    Fantom

  • 2. Data: 2004-03-09 06:32:38
    Temat: Re: Jak sie wplaca pieniadze na poczcie ?
    Od: "poilkj" <l...@d...invalid>

    "Fantom" <s...@u...poczta.onet.pl> wrote in message

> [...]
    Mam
    > nadzieje, ze sie nie pomylil ta kasa dotrze a nie za miesiac dowiem sie,

    Masz papierek z pieczątką. To trzymaj.
    Nieważne ile ci oddał, ważne co wklepał w komputer. Najwyżej ktoś po drodze
    lub na końcu nie będzie miał papierowego świska, tylko kwotę na koncie.

    > Tak swoja droga ile idzie kasa z poczty na konta bankowe ?

    3 dni

  • 3. Data: 2004-03-09 11:13:54
    Od: "<buraxta>" <b...@...w.pl>

    poilkj wrote: