  • 1. Data: 2004-03-09 09:32:37
    Temat: debet.
    Od: "kaka" <to ne je adres@bsdri.pl>

    Czy jest bank który przy założeniu w nim konta oferuje automatycznie
    możliwość skorzystania z debetu na koncie? Chodzi mi o to czy w jakimkolwiek
    banku mogę założyć konto i wpłacić nań np.500 pln a następnego dnia móc
    wypłacić 1000 pln? Nie chodzi mi o te konkretne kwoty, tylko o zasadę...

    kaka

  • 2. Data: 2004-03-09 09:52:11
    Temat: Re: debet.
    Od: "dx" <d...@f...com.pl>

    wpłacić nań np.500 pln a następnego dnia móc
    > wypłacić 1000 pln? ...
    Było tak w Millennium dla MillePensji ale chyba juz nieaktualne dla nowych
    klientow.
    dx

  • 3. Data: 2004-03-09 09:53:13
    Od: "dx" <d...@f...com.pl>

    no tak, tak wplacic to mogl tylko pracodawca wiec odpada.dx

  • 4. Data: 2004-03-09 10:24:55
    Od: "maciek" <g...@...pl>

> [...]
    > banku mogę założyć konto i wpłacić nań np.500 pln a następnego dnia móc
    > wypłacić 1000 pln? Nie chodzi mi o te konkretne kwoty, tylko o zasadę...

    pare lat temu cos takiego oferowalo Integrum BGZu, trzeba bylo wplacic 500 i
    dostawalo sie 500 debetu. Ratowalo to dupe na studiach :)

    Ale boje sie, ze juz rozpowszechniam nieaktualne info.

    pzdr, maciek

  • 5. Data: 2004-03-09 10:49:26
    Od: qubacz <q...@g...pl>

    100 zeta na start w multibanku daja

    --
    Pozdrowienia,
    gg# 84392

  • 6. Data: 2004-03-09 11:02:18
    Od: "kaka" <to ne je adres@bsdri.pl>

    :
    :
    : 100 zeta na start w multibanku daja

    A trzeba najpierw wpłacić owe 100 zeta, aby potem wypłacić 200 czy po prostu
    dają konto od razu z debetem bez względu na saldo?

    k.

  • 7. Data: 2004-03-09 12:15:23
    Od: "Leon" <l...@w...to.i.to.casper.it.pl>

    > no tak, tak wplacic to mogl tylko pracodawca wiec odpada.dx

    Jak zakladalem cos takiego u nich to o ile dobrze pamietam potrzebne bylo
    zasw. od pracodawcy. Po pierwszym wplywie uruchamialo sie automatycznie.
    Ale tak BTW. swoja droga i dobrze ze nie mozna od razu miec debetu. Nie
    chcialbym aby jakis zlodziej DD mogl zalozyc sobie konto i dostac do niego
    debet...

    Pozdr,
    Leon

  • 8. Data: 2004-03-09 14:13:08
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    kaka <to ne je adres@bsdri.pl> wrote:
    > A trzeba najpierw wpłacić owe 100 zeta, aby potem wypłacić 200 czy po
    > prostu dają konto od razu z debetem bez względu na saldo?

    Jesli szukasz konta, gdzie po zalozeniu od razu masz debet i mozesz go
    wyplacic, to takiego nie ma.
    Jesli bank szybko daje debet - to i tak dopiero po pierwszej wplacie.
    Jednym slowem nie masz co szukac.
    P.S. Calkiem ladnie dziala debecik w Inteligo. Chwala sie ze juz po
    pierwszej wplacie - ale to musi chyba byc od pracodawcy ;)

  • 9. Data: 2004-03-09 14:47:42
    Od: "WD" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik "kaka" <to ne je adres@bsdri.pl> napisał:
    > A trzeba najpierw wpłacić owe 100 zeta, aby potem wypłacić 200 czy po prostu
    > dają konto od razu z debetem bez względu na saldo?

    W multibanku zmienili (niedawno) zasady przyznawania debetu. Przyznaja dopiero
    po jakimś czasie...

  • 10. Data: 2004-03-09 19:59:43
    Od: "Tomash" <t...@p...onet.pl>

> [...]
    > banku mogę założyć konto i wpłacić nań np.500 pln a następnego dnia móc
    > wypłacić 1000 pln? Nie chodzi mi o te konkretne kwoty, tylko o zasadę...

    w PEKAO SA na koncie osobistym daja od razu overdraft 300 zł
    pzdr
    tom