  • 1. Data: 2004-03-09 08:18:27
    Temat: RE: multibank - oplaty
    Od: w...@w...pl (Wojciech Frabinski)

    hmm, mi sie wydaje, ze 1 PLN.
    2,70 to zadne konto w Multi nie kosztuje. Jesli tyle Ci pobrali to
    pewnie za pierwszy miesiac
    gdzie oplata jest liczona proporcjonalnie do dni istnienia konta.

    > Hmmm....to przecież logiczne, nie sądzisz? :P

    No nie wszedzie tak jest, niektore banki jak nie ma srodkow na oplaty to
    grzecznie czekaja
    az one sie pojawia :).
    Ale akurat w Multi kazda oplata jak nie ma srodkow, powoduje
    niedozwolony debet ze wszystkimi
    tego konsekwencjami.

    --
    Wojtek Frabiński