  • 1. Data: 2004-03-09 08:24:36
    Temat: jakie są warunki prowadzenia kasy?
    Od: "sMOCZYCA" <smoczyca @NOSPAMgower.pl>

    Chodzi mi o szczególne wytyczne ustalone odgórnie, jakieś rozporządzenia,
    ustawy itp.
    Mamy kasę w pracy na piętrze, szef chce przeprowadzić remont i przenieść
    kasę na parter.
    Rodzi się pytanie czy jest to możliwe? czy kasa może być na parterze? czy
    musi być jakaś ochrona itp.?
    Dziękuję za wszelkiego rodzaju odpowiedzi.
    aneczka

  • 2. Data: 2004-03-09 11:00:31
    Temat: Re: jakie są warunki prowadzenia kasy?
    Od: "woy" <woy@gamgliwice.\ciach.to\rubikon.\oraz.to\pl>

    W artykule news:c2jvdc$9co$1@nemesis.news.tpi.pl,
    niejaki(a): sMOCZYCA z adresu <smoczyca @NOSPAMgower.pl> napisał(a):

    > Chodzi mi o szczególne wytyczne ustalone odgórnie, jakieś
    > rozporządzenia, ustawy itp.

    Są przepisy dotyczące warunków przechowywania i transportu określonych
    ilości pieniędzy. Spróbujcie zapytać ubezpieczyciela, jakie ma
    wymagania. Oni najlepiej wiedzą, kiedy podejmą ryzyko ubezpieczenia i
    jakiej kwoty w kasie.

    --
    woy

    z cyklu "Przypowieści z Trollowej Doliny":
    "Nie odzywaj sie do mie bo ci dałem pląka!"