  • 51. Data: 2009-05-21 07:55:10
    Temat: Re: debata moderowana
    Od: "Emka" <e...@o...eu>

    Użytkownik " Jeff" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    news:gv13sk$4mh$1@inews.gazeta.pl...

    > nowy wlasciciel zadnego ryzyka gospodarczego nie poniesie, bo po pierwsze
    > nie
    > jest nastawiony na jakakolwiek dzialalnosc gospodarcza. Jest to tzw.
    > biznes
    > spekulacyjny ( kupuje sie tanio, nic nie inwestuje i sprzedaje po jakims
    > czasie drozej, poza tym firma jest ulokowana w tzw. raju podatkowym, wiec
    > nawet taksow nie zaplaca).

    No i co w związku z tym? Czytaj ze zrozumieniem, co napisałam. Odcięcie
    ropiejącego wrzoda jest tylko i wyłącznie plusem dla naszej gospodarki. Co
    nabywca z tym wrzodem zrobi dalej (wznowi działalność czy sprzeda) to jest
    tylko i wyłącznie jego prywatne ryzyko. A nie nasze.

    > Ponadto nowy wlasciciel pierwsza rate wplaci z
    > pozyczonego w banakch pieniadza, czyli tego pochodzacego od pospolitych
    > ciulaczy (np. z pieniedzy twoich jesli masz jakies oszczednosci w banku).

    Ty sobie zdajesz w ogóle sprawę z tego, jakie głupoty wypisujesz?

    E.

  • 52. Data: 2009-05-21 08:02:49
    Od: "Emka" <e...@o...eu>

    Użytkownik " Jeff" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    [...]

    > Przypomnijmy, że za niewytłumaczalne doprowadzenie do upadku polskiego
    > przemysłu stoczniowego, a następnie sprzedaż go za paręset milionów
    > złotych
    > firmie, którą kierują byli agenci, wojskowi i urzędnicy obcego państwa -

    Szkoda, że autor powyższego wywodu nie pokusił się o konstruktywną
    propozycję rozwiązania tego problemu :>
    Ale to u nas norma - skrytykować i ... na tym koniec.

    E.

  • 53. Data: 2009-05-21 12:48:34
    Od: k...@g...com

    wiadomościnews:gv134n$1gq$1@inews.gazeta.pl...

    Emka <e...@o...eu> napisał(a):

> [...]
    > że to diametralnie mniejszy wymiar pomocy niż utrzymywanie zombies za

    zrobilas oszacowanie ekonomiczne, czy tylko tak sobie piszesz i
    powtarzasz to
    co ci TV i oficjalna prasa do glowy wtloczyla?
    Zaden odpowiedzialny pronarodowy rzad nie oddaje waznych z punktu
    widzenia
    strategicznego obiektow za psi grosz obcemu kapitalowi i to w momencie
    powaznego kryzysu swiatowego. Tak robi tylko rzad ktory ewidentnie nie
    mysli o
    przyszlosci narodu ktory reprezentuje.Sa dzialy gospodarki ktorych nie
    mozna
    prywatyzowc. Kropka.
    Tak samo pod egiga Balcerowicza , postkomuna oddala prawie wszystkie
    banki w
    rece obcego kapitalu. W zadnym normalnym kraju na zachodzi takich
    idiotyzmow
    nik nie robi. Tak postepuje albo kretyn, albo ktos kto narod ma za
    przeproszeniem w doopie (sorry).

    Przeczytaj jakie dzialania podjal PiS, aby uzdrowic sytuacje ze
    stoczniami,
    a nie powtarzaj tego co ci jest codziennie tloczone do glowy przez
    ludzi
    ktorzy maja ciebie tez gdzies, mimo tego, ze cie w tej chwili
    potrzebuja jako
    pozyteczna dla nich osobe ktora popiera ich anormalne zachowania.

    > BTW1 - zasiłki dostaje się tylko przez określony czas. BTW2 - w sytuacji
    > sprzedaży stoczni prywaciarzowi część ludzi znajdzie tam zatrudnienie.

    Taaak? A wszyscy pracownicy tej stoczni wywaleni na bruk znajda prace
    sytuacji kiedy wiadomo, ze juz niebawem wzrosnie bezrobocie?
    Czy wszyscy ci pracownicy z np. z uwagi na wiek beda mogli sie
    przekwalifikowac?
    Jakie dzialania podjal ten wspanialy rzad, aby przeprowadzic ten
    proces
    wypieprzenia wszystkich ludzi ze stoczni na bruk w sposob ktory
    umozliwilby im
    miekkie ladowanie? Na zamkniecie w taki sposob duzych zakladow
    i nie przejmowanie sie konsekwencjami swoich dzialan, moga tylko kraje
    w ktorych
    juz od dawna wypracowano sprawne dzialajace struktury ktore przejmuja
    caly
    ciezar konsekwencji spolecznych takiego nieraz koniecznego dzialania.

    W Polsce te struktury nie dzialaja sprawnie. W Polsce rzad zachowuje
    sie jak
    kapitalista z XIX- wieku.
    Zreszta co ja ci bede tlumaczyl, jesli ty wobec tak ewidentnych
    dowodow
    glupoty PO ktore tu zostaly podane, wypisujesz farmazony jak dziecko z
    przedszkola?

  • 54. Data: 2009-05-21 12:54:41
    Od: k...@g...com

    On May 21, 3:55 am, "Emka" <e...@o...eu> wrote:
> [...]

    > No i co w związku z tym? Czytaj ze zrozumieniem, co napisałam. Odcięcie
    > ropiejącego wrzoda jest tylko i wyłącznie plusem dla naszej gospodarki.

    ja na pewno czytam ze zrozumieniem, wiec badz uprzejma nie projektowac
    swoich ulomnosci na mnie.

    Co
    > nabywca z tym wrzodem zrobi dalej (wznowi działalność czy sprzeda) to jest
    > tylko i wyłącznie jego prywatne ryzyko. A nie nasze.

    eh...piekny tekst, czuje sie tak jakbym sluchal *szkla kontaktowego*,
    albi Szymon Majewski szol:)

    > Ty sobie zdajesz w ogóle sprawę z tego, jakie głupoty wypisujesz?

    o rany, kobieto ....widze, ze nic o tch sprawach nie wiesz i chyba
    nawet nie masz pojecia na jakich zasadach dzialaja banki:)))

  • 55. Data: 2009-05-22 07:09:19
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    > o rany, kobieto ....widze, ze nic o tch sprawach nie wiesz i chyba
    > nawet nie masz pojecia na jakich zasadach dzialaja banki:)))

    Ja wiem na jakich zasadach działają banki, ale też nie kapuję, co ci
    przeszkadza, że ktoś bierze kredyt w banku, gdzie ty trzymasz swoje
    oszczędności. No chyba, że wydaje ci się, że jak on weźmie kredyt, to ty
    automatycznie zostajesz jego wierzycielem :>

  • 56. Data: 2009-05-22 07:21:16
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    <k...@g...com> napisał

    > Sa dzialy gospodarki ktorych nie mozna prywatyzowc. Kropka.

    Ale za to można dotować naszymi, społecznymi pieniędzmi? Genialne :>
    Niech zgadnę - jesteś związkowcem górnikiem czy związkowcem stoczniowcem i
    boisz się, żeby cię nie odcięto od zasilania gotówką? :> Bo chrzanisz tak,
    że głowa boli.

    > Tak samo pod egiga Balcerowicza , postkomuna oddala prawie wszystkie
    > banki w
    > rece obcego kapitalu.

    Bo nikt z_polskim_kapitałem nie chciał/nie był w stanie ich kupić.

    > W zadnym normalnym kraju na zachodzi takich idiotyzmow nik nie robi.

    Nie, oczywiście, na Zachodzie wszystkie banki są znacjonalizowane :>
    Gdzieś Ty się uchował??

    > Przeczytaj jakie dzialania podjal PiS, aby uzdrowic sytuacje ze
    > stoczniami,

    ROTFL :))
    Chciałeś chyba napisać - poprawić sobie swój PR kosztem związkowców.
    Co takiego_konkretnego_zrobił wg Ciebie PIS? Sprzedał S. Gdańską Ukraińcom.
    Czym to się różni od sprzedaży S. Gdyńskiej i S. Szczecińskiej Arabusom?

    > Taaak? A wszyscy pracownicy tej stoczni wywaleni na bruk znajda prace
    > w sytuacji kiedy wiadomo, ze juz niebawem wzrosnie bezrobocie?

    Rozumiem, ze wg Ciebie, gdyby stoczni nie zlikwidowano, to wszyscy
    pracownicy nadal mieliby pracę?
    To napisz mi mądralo - skąd brałyby się pieniądze na ich wypłaty. Ciągle
    chcesz się oszukiwać, że z tego, co sami wypracowali? W sytuacji,
    gdy_OD_LAT_do produkowanych jednostek_DOKŁADA_państwo m.in. z twoich
    podatków?

    > W Polsce te struktury nie dzialaja sprawnie. W Polsce rzad zachowuje
    > sie jak kapitalista z XIX- wieku.

    Proszę, czekam na propozycję rozwiązań.
    Na razie klepiesz tylko bezmyślnie w klawiaturę i powtarzasz pisowskie
    brednie. Jesteś taki sam jak oni - mocny w gębie. Tylko i wyłącznie.