  • 1. Data: 2009-05-18 04:27:22
    Temat: Fundamenty Cormay (zysk netto +1073% r/r)
    Od: "Palm" <palm@////NIE-SPAMUJ////acn.waw.pl>

    Karty zostały odkryte - to co zobaczyłem przeszło moje najśmielsze
    oczekiwania!

    Z resztą poniżej suche fakty - wyniki:

    http://www.gpwinfostrefa.pl/palio/html.run?_Instance
    =cms_gpw.pap.pl&_PageID=6&_EspiID=197729&_DocID=3822
    95&_Site=ESPI&_CheckSum=1833093739

    Zysk operacyjny wzrósł w I kwartale 2009 w stosunku do I kwartału 2008 o
    +366%
    Zysk netto wzrósł o +1073%

    De facto trzeba w tych procentach mieć na uwadzę efekt niskiej bazy, ale
    nawet pomijając ją to i tak mamy niezły progres w rozwoju spółki.

    Żeby nie było, że wyssałem sobie z palca poniżej przesyłam wycinek raportu
    skonsolidowanego:

    "9. Inne informacje, które zdaniem PZ CORMAY S.A. są istotne dla oceny jego
    sytuacji kadrowej, majątkowej, finansowej, wyniku finansowego i ich zmian
    oraz informacje, które są istotne dla oceny możliwości realizacji zobowiązań
    przez PZ CORMAY S.A.

    Spółka znajduje się w fazie rozwoju. Spółka posiada zasoby finansowe
    pozwalające na zwiększanie zatrudnienia i rozwój palety oferowanych
    produktów i towarów. Sytuacja finansowa pozwala na realizację większości
    celów zawartych w prospekcie emisyjnym. Zarząd nie widzi zagrożeń związanych
    z realizacją zobowiązań przez Spółkę.

    Firma PZ CORMAY S.A. działa na stabilnie rozwijającym się rynku diagnostyki
    laboratoryjnej ( rozwój w tempie 5-7% rocznie ). Zawirowania na rynkach
    finansowych w ocenie Zarządu Spółki nie będą miały istotnego wpływu na
    rynek, na którym firma prowadzi podstawową działalność.

    10. Wskazanie czynników, które w ocenie PZ CORMAY S.A. będą miały wpływ na
    osiągnięte przez nich wyniki w perspektywie co najmniej kolejnego kwartału;

    W ocenie Zarządu Spółki, na wyniki finansowe najbliższych kwartałów wpłynie
    wprowadzenie produktów firmy PZ CORMAY S.A. na nowe rynki zagraniczne takie
    jak Kazachstan, Malezja, Libia, Grecja oraz intensyfikacja sprzedaży na
    rynku polskim. Pod uwagę Zarząd bierze także osłabienie złotówki do euro, co
    może przełożyć się na zwiększenie sprzedaży w złotych. Sprzedaż eksportowa
    realizowana jest w euro.

    Spółka zamierza w 2009 roku wprowadzić do sprzedaży analizator biochemiczny
    wykonujący 400 testów na godzinę. Spółka zamierza również w 2009 roku
    poszerzyć ofertę o aparaturę i testy do badań cytologicznych."

    --

    = = = = = = =
    P a l m @

  • 2. Data: 2009-05-18 07:32:34
    Temat: Re: Fundamenty Cormay (zysk netto +1073% r/r)
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Badz jednak czujny i pamietaj o przyslowiu "Kupuj plotki, sprzedawaj fakty"

    D.

  • 3. Data: 2009-05-18 08:27:26
    Od: "Fidelio" <t...@o...eu>

    Użytkownik "Dieter" <d...@a...pl> napisał w wiadomości
    > Badz jednak czujny i pamietaj o przyslowiu "Kupuj plotki, sprzedawaj
    > fakty"
    >
    > D.

    Własnie sprzedają, Cormay traci ok 6%.

  • 4. Data: 2009-05-18 20:07:24
    Od: "Palm" <palm@////NIE-SPAMUJ////acn.waw.pl>

    Użytkownik "Dieter" <d...@a...pl> napisał w wiadomości
    > Badz jednak czujny i pamietaj o przyslowiu "Kupuj plotki, sprzedawaj
    > fakty"

    W piątek rano się ukazał już raport, więc Ci co mieli oddać już w dużej
    części oddali. Forum podłogi zamilkło, co oznacza że poszli sobie. Jak się
    przyjrzeć notowaniom to madry zawodowiec to zbiera i czyści kolejne poziomy.
    --

    = = = = = = =
    P a l m @

  • 5. Data: 2009-05-18 21:06:28
    Temat: nawet kot cisniety pod sufit sie odbije i spadnie na 4lapy, ale na parkiet
    Od: k...@p...onet.pl

    no to kot wysunal juz podwozie

    kroovka

  • 6. Data: 2009-05-18 21:20:31
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Ok, nie popadaj w euforie. Zawsze wiedz kiedy zrobisz out.

    D.

  • 7. Data: 2009-05-19 21:41:26
    Od: "Palm" <palm@////NIE-SPAMUJ////acn.waw.pl>

    > Ok, nie popadaj w euforie. Zawsze wiedz kiedy zrobisz out.

    Daleki jestem od tego, po prostu sadze ze papier jest wart zdecydowanie
    więcej.
    --

    = = = = = = =
    P a l m @

  • 8. Data: 2009-05-20 11:08:34
    Od: "p." <p...@i...pl>

    Użytkownik "Palm" <palm@////NIE-SPAMUJ////acn.waw.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Dieter" <d...@a...pl> napisał w wiadomości
    >>
    > Daleki jestem od tego, po prostu sadze ze papier jest wart zdecydowanie
> [...]

    trzy czarne kruki. koniec trendu wzrostowego?

    pozdrawiam

  • 9. Data: 2009-05-20 11:13:22
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "p." <p...@i...pl> napisał w wiadomości
    > trzy czarne kruki. koniec trendu wzrostowego?

    Niemożliwe, bo się obkupiłem na maksa!

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 10. Data: 2009-05-20 12:17:55
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Użytkownik "p." <p...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Palm" <palm@////NIE-SPAMUJ////acn.waw.pl> napisał w wiadomości

    > trzy czarne kruki. koniec trendu wzrostowego?

    Raczej to flaga.
    Powinni wykończyć 5 i dziekujemy.