    From: "Baloo" <b...@o...eu>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: debata moderowana
    Date: Fri, 22 May 2009 09:21:16 +0200

    <k...@g...com> napisał

    > Sa dzialy gospodarki ktorych nie mozna prywatyzowc. Kropka.

    Ale za to można dotować naszymi, społecznymi pieniędzmi? Genialne :>
    Niech zgadnę - jesteś związkowcem górnikiem czy związkowcem stoczniowcem i
    boisz się, żeby cię nie odcięto od zasilania gotówką? :> Bo chrzanisz tak,
    że głowa boli.

    > Tak samo pod egiga Balcerowicza , postkomuna oddala prawie wszystkie
    > banki w
    > rece obcego kapitalu.

    Bo nikt z_polskim_kapitałem nie chciał/nie był w stanie ich kupić.

    > W zadnym normalnym kraju na zachodzi takich idiotyzmow nik nie robi.

    Nie, oczywiście, na Zachodzie wszystkie banki są znacjonalizowane :>
    Gdzieś Ty się uchował??

    > Przeczytaj jakie dzialania podjal PiS, aby uzdrowic sytuacje ze
    > stoczniami,

    ROTFL :))
    Chciałeś chyba napisać - poprawić sobie swój PR kosztem związkowców.
    Co takiego_konkretnego_zrobił wg Ciebie PIS? Sprzedał S. Gdańską Ukraińcom.
    Czym to się różni od sprzedaży S. Gdyńskiej i S. Szczecińskiej Arabusom?

    > Taaak? A wszyscy pracownicy tej stoczni wywaleni na bruk znajda prace
    > w sytuacji kiedy wiadomo, ze juz niebawem wzrosnie bezrobocie?

    Rozumiem, ze wg Ciebie, gdyby stoczni nie zlikwidowano, to wszyscy
    pracownicy nadal mieliby pracę?
    To napisz mi mądralo - skąd brałyby się pieniądze na ich wypłaty. Ciągle
    chcesz się oszukiwać, że z tego, co sami wypracowali? W sytuacji,
    gdy_OD_LAT_do produkowanych jednostek_DOKŁADA_państwo m.in. z twoich
    podatków?

    > W Polsce te struktury nie dzialaja sprawnie. W Polsce rzad zachowuje
    > sie jak kapitalista z XIX- wieku.

    Proszę, czekam na propozycję rozwiązań.
    Na razie klepiesz tylko bezmyślnie w klawiaturę i powtarzasz pisowskie
    brednie. Jesteś taki sam jak oni - mocny w gębie. Tylko i wyłącznie.