  • 1. Data: 2009-05-17 20:43:05
    Temat: TVN
    Od: normund <n...@g...com>

    Wynik tańców z gwiazdami twórcom Wikipedii był znany już kilka godzin
    przed głosowaniem - proszę popatrzeć na dole datę aktualizacji

    http://img20.imageshack.us/img20/7640/wikiy.jpg

    Pokazałem znajomym, którzy akurat wysyłali SMS - byli w szoku ...
    Ciekawe podejście do inwestorów

  • 2. Data: 2009-05-17 21:37:54
    Temat: Re: TVN
    Od: "Dombrek" <d...@p...onet.pl>

    Bardzo ciekawe, kolego. Tym bardziej, że to Twój piewszy post na tej grupie.
    Pozdrawiam i gratuluję udanego początku.
    Dombrek

  • 3. Data: 2009-05-17 21:42:33
    Od: k...@o...pl

    On 17 Maj, 23:37, "Dombrek" <d...@p...onet.pl> wrote:
    > Bardzo ciekawe, kolego. Tym bardziej, że to Twój piewszy post na tej grupie.
    > Pozdrawiam i gratuluję udanego początku.
    > Dombrek

    to muszę sprostować jeśli OTujemy ;) to był: tak gdzieś( a nawet
    dokładnie??) 50-ty post.

  • 4. Data: 2009-05-17 22:00:29
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    normund <n...@g...com> napisał(a):

    > Wynik ta=F1c=F3w z gwiazdami tw=F3rcom Wikipedii by=B3 znany ju=BF kilka
    go=
    > dzin
    > przed g=B3osowaniem - prosz=EA popatrze=E6 na dole dat=EA aktualizacji

    A cóz w tym dziwnego? To mniej więcej to samo, co przewidzenie jutrzejszego
    otwarcia na giełdzie :-).

    kc

  • 5. Data: 2009-05-17 23:15:41
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Użytkownik "normund" <n...@g...com> napisał w wiadomości
    z.googlegroups.com...
[...]

    ===============

    Nie wiem co to ma do inwestorów.
    :)))

    Poza tym jesli wierzysz, że tego typu imprezy w dowolnej TV są poddane
    ślepemu trafowi, to chyba nadajesz z piaskownicy.

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2009-05-18 08:09:52
    Od: "Virck" <V...@v...wiesnet>

    > Poza tym jesli wierzysz, że tego typu imprezy w dowolnej TV są poddane
    > ślepemu trafowi, to chyba nadajesz z piaskownicy.

    To jest mozliwe...teraz internet jest rowniez w piaskownicy...Wystarczy
    jakis modemik i laptopa stawiamy na wiaderku z piaskiem i w przerwie miedzy
    robieniem babek mozna zawsze cos skrobnac....-;)

  • 7. Data: 2009-05-18 10:26:26
    Od: "Greg" <m...@g...pl>

    Użytkownik "skippy" <m...@o...the.moon> napisał w wiadomości

    > Poza tym jesli wierzysz, że tego typu imprezy w dowolnej TV są poddane
    > ślepemu trafowi, to chyba nadajesz z piaskownicy.

    eee... spiskowa teoria dziejów.
    Chybaś z'oszołomiał.

  • 8. Data: 2009-05-18 12:00:10
    Od: "flower" <f...@w...pl>

    Użytkownik "Dombrek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Bardzo ciekawe, kolego.

    Nie chciałbyś mieć strony z jutrzejszymi notowaniami? :-)

    --
    "Żałuj za dowcipy, synu!"
    Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII