  • 41. Data: 2009-05-19 21:42:30
    Temat: Re: debata moderowana
    Od: "olob kowalski" <b...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl> napisał(a):

> [...]
    > OPZZ i "Solidarność" zerwały debatę z premierem, która miała odbyć się
    > wieczorem. Jednak związek zawodowy "Okrętowiec" oraz Inżynierów i
    > Techników zapowiedział, że na debatę przybędzie. - Pan premier bał się,
    > stchórzył, wezwał swoje przybudówki - mówił Roman Gałęzewski z
    > "Solidarności". Jak powiedział rzecznik rządu Paweł Graś, debata i tak
    > się odbędzie
    > ---Koniec---
    >
    > Źródła zbliżone do Pana Premiera donoszą także, że na debatę stawi się
    > również Palm, Skiba i niejaki Dekazeeeeeeee :)
    >
    > Wszyscy trzej w roli moderatorów społecznych.

    każdy z was podnieca się stoczniami i pomocą publiczną dla nich a co ze
    szpitalami tam utopione są miliardy ale nikt z was mordy nie drze nikt z
    rządu mordy nie drze związkowcy mordy nie drą a to że lekarz rodzinny
    dostaje wypłatę bez względu na to czy był u niego pacjent czy nie to co nie
    pomoc publiczna i oszustwo a to że miasta świecą w nocy jak choinki w boże
    narodzenie to nie pomoc publiczna 98% ludzi śpi w nocy i sra na to czy
    latarnie świecą czy nie
    polska to wypaczona demokracja i wypaczony wolny rynek tak jak wypaczony był
    komunizm w polsce

  • 42. Data: 2009-05-20 04:53:25
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Użytkownik "Dieter" <d...@a...pl> napisał w wiadomości
    > Podsumowujac: komuchy rozpoczely, Kaczki przespaly, a Rudy zakonczyl
    > rozpierdalanie polskich stoczni. BTW ciekawe, ile beda teraz pejsaci
    > spiewac sobie od nas za zbudowanie statku.
    >
    > D.

    Ja bym inaczej to widział.
    Rakowskiemu sie nie udało, przypękał.
    A to że Ci następni przespali, to tylko jedna z tez.
    Jest też taka, że proces juz wtedy trwał.
    Zobacz z kom handlowali swoimi nieruchomościami.

  • 43. Data: 2009-05-20 08:05:08
    Od: " XXL" <d...@g...SKASUJ-TO.pl>

    kc <k...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

    Sądzę jednak, że twoja obecność na forum nie jest dobrowolna i to
    zrozumiałbym, bo biznes to biznes a pecunia non olet. Może się mylę, ale nie
    widziałem jeszcze twojej wypowiedzi na temat giełdy, jakiejś spółki...

    Mylisz się. Moja obecność na forum i komentarze są całkowicie dobrowolne.
    Nie mam żadnego związku z PO. Uważam po prostu, że jest to partia, która
    prezentuje najsensowniejszy, umiarkowany program gospodarczo-społeczny.
    Też chciałbym, żeby rządząca koalicja zlikwidowała podatek Belki, wprowadziła
    podatek liniowy, zlikwidowała KRUS, wprowadziła ordynację większościową i
    okręgi jednomandatowe do Sejmu.
    Ale do tego trzeba jeszcze przekonać 51% procent wyborców :-)
    Można sobie pisać felietony o "prawdziwym" kapitalizmie tak jak UPR, ale jeśli
    ten model popiera 1% społeczeństwa to.....nie ma szans i szkoda czasu.
    Twoje sugestie, że piszę tu "służbowo" nieźle mnie ubawiły.

    p.s. Nie masz też racji, że nie piszę o giełdzie i o spółkach.
    Prezentowałem tutaj prognozy analityka S.Dębowskiego, które się znakomicie
    sprawdziły.
    Uważam, że komentarze laików na forum rzadko się sprawdzają i są przypadkowe.
    Ze spółek polecam COGNOR, który w przyszłej hossie powinien przynieść
    ponadprzeciętne zyski.

  • 44. Data: 2009-05-20 08:36:04
    Od: "Emka" <e...@o...eu>

  • 45. Data: 2009-05-20 08:40:14
    Od: "Emka" <e...@o...eu>

> [...]

    > A pomyslales przez chwile tele-papugo, dlaczego sprzedano tereny za psi
    > pieniadz ludziom ktorym ten biznes sie cholernie jak widac oplaca, skoro

    I bardzo dobrze, że sprzedano. Teraz przynajmniej ryzyko gospodarcze ponosić
    będzie tylko i wyłącznie właściciel, a nie całe społeczeństwo :>

    E.

  • 46. Data: 2009-05-20 09:00:16
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@x...wp.pl>

    "Emka" <e...@o...eu> pisze:

> [...]
    >
    > I bardzo dobrze, że sprzedano. Teraz przynajmniej ryzyko gospodarcze ponosić
    > będzie tylko i wyłącznie właściciel, a nie całe społeczeństwo :>

    Czy mamy już stawiać "Pomnik *Nieznanego* Właściciela"? :-)

    --
    Andrzej Adam Filip : Twoje pieniądze. Twoje ryzyko. Twój zysk *albo* strata.
    Szalona dziewczyna staje się szaloną żoną, potem szaloną

  • 47. Data: 2009-05-20 14:12:39
    Od: " Jeff" <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Emka <e...@o...eu> napisał(a):

    > Użytkownik "Jeff " <j...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

    > I bardzo dobrze, że sprzedano. Teraz przynajmniej ryzyko gospodarcze ponosić
    > będzie tylko i wyłącznie właściciel, a nie całe społeczeństwo :>

    a z czyjej kieszeni ci ludzie ktorzy stracili prace, beda teraz otrzymywac
    zasilki dla bezrobotnych?

  • 48. Data: 2009-05-20 14:25:24
    Od: " Jeff" <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Emka <e...@o...eu> napisał(a):

> [...]

    nowy wlasciciel zadnego ryzyka gospodarczego nie poniesie, bo po pierwsze nie
    jest nastawiony na jakakolwiek dzialalnosc gospodarcza. Jest to tzw. biznes
    spekulacyjny ( kupuje sie tanio, nic nie inwestuje i sprzedaje po jakims
    czasie drozej, poza tym firma jest ulokowana w tzw. raju podatkowym, wiec
    nawet taksow nie zaplaca). Ponadto nowy wlasciciel pierwsza rate wplaci z
    pozyczonego w banakch pieniadza, czyli tego pochodzacego od pospolitych
    ciulaczy (np. z pieniedzy twoich jesli masz jakies oszczednosci w banku).

  • 49. Data: 2009-05-20 15:13:18
    Od: " Jeff" <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Co warto wiedziec o kulisach sprzedazy stoczni?

    Kluczowe składniki majątku Stoczni Gdynia kupił tajemniczy inwestor United
    International Trust. Jak sprawdził portal Niezalezna.pl &#8211; spółką-matką tego
    funduszu jest Sapiens International Corporation NV, która z kolei należy do
    konsorcjum Emblaze Ltd. Członkiem zarządu tego ostatniego jest Nahum Admoni &#8211;
    szef Mossadu w latach 1982-1989.

    &#8222;Inwestor, który zakupił kluczowe składniki majątku, niezbędne do produkcji
    stoczniowej, wyraził wolę i gotowość kontynuowania produkcji statków w Stoczni
    Gdynia&#8221; - powiedział minister skarbu Aleksander Grad, komentując
    niespodziewaną sprzedaż najważniejszej części majątku stoczni spółce United
    International Trust. Ten sam podmiot wygrał niedawno przetarg na sprzedaż
    najważniejszych aktywów Stoczni Szczecińskiej Nowa.

    Jak napisała &#8222;Gazeta Wyborcza&#8221;, tajemnicza firma z Antyli Holenderskich,
    która
    nie ma nawet strony internetowej, &#8222;jest powiązana z kapitałem z Kuwejtu i
    Kataru&#8221;. Prawda jest jednak zupełnie inna.

    United International Trust to podatkowa &#8222;wypustka&#8221; spółki Sapiens
    International Corporation, notowanej m.in. na nowojorskim rynku NASDAQ. W
    kierownictwie tej drugiej firmy znajdujemy wiele osób związanych z izraelską
    armią.

    I tak: prezes Sapiens &#8211; Roni Al-Dor &#8211; służył w izraelskich siłach
    powietrznych, ukończył też prestiżową uczelnię informatyczną podlegającą
    sztabowi sił powietrznych Izraela. Rami Doron &#8211; pełniący w Sapiens funkcję
    kierownika ds. operacyjnych (Chief Operating Officer) &#8211; przez 6 lat był
    ekspertem od elektroniki w armii Izraela. Sagi Schliesser &#8211; kolejna postać z
    kierownictwa Sapiens &#8211; przez wiele lat stał na czele Computer Training School
    w żydowskich siłach obronnych. Martin Greenberg &#8211; wiceprezes Sapiens &#8211;
    przez 8
    lat pracował w wojskowym centrum komputerowym &#8222;Mamram&#8221;.
    &#8222;Mamram&#8221; to
    specjalistyczna jednostka przetwarzająca informacje dla wszystkich jednostek
    wojskowych Izraela. Stworzyła m.in. specjalną wewnętrzną sieć komputerową
    (tzw. system intranetowy) na użytek armii i wywiadu wojskowego.

    Oficjalnie spółka Sapiens &#8211; której podlega United International Trust (UIT),
    nabywca majątku polskich stoczni &#8211; zajmuje się wdrażaniem
    informatyczno-technologicznych rozwiązań dla biznesu. Warto dodać, że ani
    Sapiens, ani UIT nie miały nigdy nic wspólnego ze stoczniami czy okrętami.

    Na stronie internetowej Sapiens International Corporation NV znajduje się
    ponadto informacja, że firma ta jest członkiem holdingu Formula Systems, który
    z kolei w listopadzie 2006 r. został wykupiony przez konsorcjum Emblaze Group.

    Jak sprawdził portal Niezalezna.pl &#8211; 11 września 2008 r. członkiem zarządu
    Emblaze, i jednocześnie dyrektorem-konsultantem tej spółki, został Nahum
    Admoni. To wieloletni oficer wywiadu wojskowego Izraela, który w latach
    1982-1989 był szefem Mossadu. Admoni odszedł z Mossadu, gdy okazało się, że
    nadzorował działania Jonathana Pollarda &#8211; izraelskiego szpiega, który wykradał
    Amerykanom tajemnice wojskowe (Pollard został skazany w USA na dożywocie).
    Członek konsorcjum, które przejęło majątek polskiej stoczni, jest jednak wciąż
    osobą wpływową &#8211; cieszy się m.in zaufaniem byłego premiera Izraela &#8211;
    Ehuda
    Olmerta.

    W zarządzie Emblaze Group zasiadają także inne osoby, mające powiązania z
    wojskiem i administracją państwa Izrael, jak np. Naftali Shani (prezes) &#8211; były
    urzędnik kancelarii premiera Izraela, Zvi Shur (dyrektor-konsultant) &#8211; który
    pracował w izraelskiej armii i był m.in. szefem wydziału finansowego w
    tamtejszym Ministerstwie Obrony, czy Ilan Flato (dyrektor-konsultant) &#8211; były
    doradca ekonomiczny premiera Izraela i wysoki urzędnik Ministerstwa Skarbu.

    Grzegorz Wierzchołowski

    Od redakcji: Prosimy Czytelników o kopiowanie tego tekstu na innych stronach i
    forach - a najlepiej: podawanie linku:

    http://www.niezalezna.pl/article/show/id/20607

    Już teraz dochodzą do nas bowiem sygnały, że tzw. mainstreamowe media będą
    chciały przemilczeć temat i w dalszym ciągu pisać, że United International
    Trust (UIT) ma "związki z Katarem". Jest to, oczywiście, kompletna brednia i
    celowe oszukiwanie Czytelników - wystarczy przejrzeć podane w tekście nazwiska
    kierownictwa spółki Sapiens (członkowie zarządu to m.in. Eli Reifman, Hadas
    Gazit Kaiser, Guy Bernstein, Naamit Salomon, Yacov Elinav, Uzi Netanel i Eyal
    Ben-Chelouche).

    Przypomnijmy, że za niewytłumaczalne doprowadzenie do upadku polskiego
    przemysłu stoczniowego, a następnie sprzedaż go za paręset milionów złotych
    firmie, którą kierują byli agenci, wojskowi i urzędnicy obcego państwa -
    niezależnie od tego czy jest to Izrael, Rosja czy Australia - przynajmniej
    kilka osób "trzymających w Polsce władzę" powinno trafić pod Trybunał Stanu.

  • 50. Data: 2009-05-21 07:51:18
    Od: "Emka" <e...@o...eu>

    > a z czyjej kieszeni ci ludzie ktorzy stracili prace, beda teraz otrzymywac
    > zasilki dla bezrobotnych?

    Przez jakiś czas z naszej i tego się nie uniknie. Ale chyba nie zaprzeczysz,
    że to diametralnie mniejszy wymiar pomocy niż utrzymywanie zombies za
    wszelką cenę.
    BTW1 - zasiłki dostaje się tylko przez określony czas. BTW2 - w sytuacji
    sprzedaży stoczni prywaciarzowi część ludzi znajdzie tam zatrudnienie.

    E.