  • Data: 2011-06-07 19:09:00
    Temat: Re: czy warto wejsc w USD
    Od: root <r...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Przespałeś sprawe kolego, aud, cad czy nzd są na historycznych szczytach,
    > euro do franka w historycznym dołku, w takich tarapatach euro jeszcze nie
    > było a ty cos pierdolisz o bance, słabiutkie pojęcie masz koleżko o sytuacji.
    > Oczywiscie eur/usd to już zupełnie inna bajka, ale to chyba zbyt trudne dla
    > ciebie.

    E tam przespałem. Ja pisałem o wydarzeniach z ostatnich dni. Zauważyłem że
    im więcej się gada o nieuchronności kryzysu w EU, tym lepiej stoi euro. To
    się dzieje teraz - w ostatnich 2 tygodniach!

    ps.
    Ron doświadczony pewnie z ciebie gość i chetnie bym cie czasem posłuchał,
    ale skończ z tym jebaniem mnie na każdym kroku. Nawet jak pisze głupoty, to
    są moje głupoty. Nie będę pozurzacał swojego sposobu gry na FX, tylko
    dlatego że nazwiesz durniem. Wejdż sobie najpierw na forexfactory i
    poczytaj 10000 "durniów" bawiących się w FX przy dźwigni 1:100 i grających
    na porąbanym eur/usd na podstawie trójkatów, krzyzyków i innych malunków.
    Jeśli to jest normalne, to ja pozostaje przy swoim durnym stylu.